Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch! Stallkatten dog igår.. Vi vet inte varför, hon bara somnade in på min sadelpad i sadelkammaren. Någon slags parasit trodde veterinären i telefon. Vi hann inte åka in innan hon var borta. Är själv inne på både parasit o hjärnblödning eller nåt. Jobbigt var det i varje fall..
 
Och nu vill jag ha hjälp med något trevligare (distrahera mig!)

Jag har köpt pumps. Höga pumps. Underbara på alla sätt, men de glappar när jag går! Har alltid haft fotrem så det här är nytt för mig.
Tips? Vad gör jag eller passar de helt enkelt inte?
De är mer lila i verkligheten (ja, det är en toabild. Jag behöver borstade tänderna!)
IMG_20160422_052439_zpswxchhxpy.jpg
 
Dags att släppa ut hästarna och sen lämna barnet på dagis, vara på utbildningen ett par timmar, rida en ponny, hämta barnet på dagis, fixa naglarna och sen slappa i soffan.
 
Börjar nästan bli löjligt men jag är sjuk igen. Omgång 3. Har varit dålig i 5v(!) med ett par helbra dagar inemellan.
 
Äter frukost. Ska strax köra sonen de 2,5 milen till skolan.
 
Måste sätta lite fart, idag är det utbildning i Nässjö hela dagen.
Fint väder så helst skulle jag skolka så att jag kan sticka ut på en ridtur men så får man ju inte göra.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
684
Senast: Piaff
·
Svar
1 557
· Visningar
83 925
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
2 025
Senast: sthu
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 541

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp