Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tandläkaren med dottern på morgonen och sen köra henne till skolan och passa på att handla. I helgen är det mitt skytte hela helgen! :D I morgon har vi KM, jag räknar med att ligga bra till i damklassen :angel: och på söndag har vi allmäntävling och då ska jag vara protokollförare på våran station. Så jag hoppas på bra väder! :D
 
Det tog visst skruv att ringa till kommunen och prata med rektorn/utbildningsansvarig där. Jag har nu fått en ny lärare i min sista kurs. Denna ska även hjälpa mig så jag kan avsluta den eftersläpande kursen så fort som möjligt :up:

Väldigt skönt med tanke på att den andra läraren i dag bokade in ny examination på en helt annan dag och tid än det vi bestämde igen :banghead: . Men det behöver jag inte bry mig om alls nu. Hoppas verkligen att det kan bli lite ordning på det hela nu! :idea:

Tack alla fina som puschar mig härinne :heart
 
Det tog visst skruv att ringa till kommunen och prata med rektorn/utbildningsansvarig där. Jag har nu fått en ny lärare i min sista kurs. Denna ska även hjälpa mig så jag kan avsluta den eftersläpande kursen så fort som möjligt :up:

Väldigt skönt med tanke på att den andra läraren i dag bokade in ny examination på en helt annan dag och tid än det vi bestämde igen :banghead: . Men det behöver jag inte bry mig om alls nu. Hoppas verkligen att det kan bli lite ordning på det hela nu! :idea:

Tack alla fina som puschar mig härinne :heart
:bump::bump::bump:
 
Väntar på att klockan ska bli 9.00 och veterinärkliniken öppnar. Känner mig osäker på vilken tid vi ska vara där och ULa tiken. Bäst att dubbelkolla.
Hoppas det är små puppysar där inne i magen och att de lever. Såg oklart ut förra veckan.
 
Det tog visst skruv att ringa till kommunen och prata med rektorn/utbildningsansvarig där. Jag har nu fått en ny lärare i min sista kurs. Denna ska även hjälpa mig så jag kan avsluta den eftersläpande kursen så fort som möjligt :up:

Väldigt skönt med tanke på att den andra läraren i dag bokade in ny examination på en helt annan dag och tid än det vi bestämde igen :banghead: . Men det behöver jag inte bry mig om alls nu. Hoppas verkligen att det kan bli lite ordning på det hela nu! :idea:

Tack alla fina som puschar mig härinne :heart
Härligt!!
Och glöm inte att det är DU som gjort jobbet, du har tagit tag i problemet och fått respons. Glöm inte det :)
 
Jag har inte kommit upp ur sängen än, varit vaken i flera timmar. Är rädd för att känna hur hemsk träningsvärken är och inse att det vore skönare att inte gå på Tabata :angel::cool:
 
funderar på om jag ska köpa lite falurödfärg idag när jag ändå ska till Granngården.
Antagligen inte.
Eller så ska jag det.
Svår fråga.
 
Häsnetknarkar. Farligt när det är lugnt på jobbet. :o
usch ja.
Det brukar jag också göra.
Livsfarligt.

Väntar spänt/intresserat på omdöme om en unghäst som jag skickat min tränare att titta på (hästen bor för långt bort från mig för att jag ska "orka" åka och titta själv, men nära instruktören). Egentligen vore köp jättedumt men hästen är fin på bild.
Och en unghingst är väl kul.
 
Nope. Ingen träningsvärk...ALLS. :eek::mad::mad::cool::meh::cautious:

Och ändå har veckan sett ut så här...
Mån: Challenge, S-challenge, Jam
Tis: Tabata, jam
Ons: Challenge. attack
Tors: S. challenge, AfHo.

Nope, jag är inte normal...:rofl:
 
Har stress försökt få lägenheten att se någorlunda representabel ut innan de kommer folk och fixar hit en brandfilt, hyresvärlden bjuder! Hoppas snubben ovanför får två och brandvarnare som går direkt till 112 :cautious:

Brandkåren kom och störde mig mitt i hockeyn för nån månad sen för de brann i en sopkorg hos han :mad:
 
Jag inser att jag är hungrig men det lär dröja sisådär 3-4 timmar till jag får mat. I bästa fall åtminstone. Annars blir det mat framåt 18-tiden.
 
Jag kan eventuellt ha tänkt fel på en timme i morse. 10.34 är inte halv tio utan halv elva. :rofl: men det är soligt och fint ute och Strömstad är fiiiiint!!!
 
.Igår var det för övrigt två på gymmet som pratade med instruktörer om att de inte kunnat träna p.g.a korsbandsskador sen flera år...då kände jag mig än mindre normal :o
...Men samtidigt rätt awesome! :banana::bump:
Får väl kanske leva med världens knöl på låret och en trasig axel, det funkar ju nästan och det kunde ha varit så mycket, mycket värre...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
684
Senast: Piaff
·
Svar
1 562
· Visningar
84 501
Senast: _Elly_
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
2 153
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 541

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp