Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att sova nu. Funderar om jag ska iväg på loppis på FM imorgon.. Beroende på vädret förstås, då det är utomhus.
 
Avis nej vad är det har jag aldrig hört talas om? :angel:
Kan man äta det med sked eller ska man använda gaffel tro?
@astronaut nästa tillfälle får du gärna kattbebismysa lite för mig med *ber fint*

Jag lovar!
20165202344335160_sbig.jpg
 
Har varit ute på skogsrunda ikväll och träffat vildsvinsgänget som vanligt. Stadsborna är livrädda för vildsvin och älg, vi som bor här bland dom träffar på djuren dagligen (det vimlar av dom) och varken djuren eller vi tycker det är det minsta konstigt att vi möts, vildsvinen är varken rädda eller aggressiva utan har blivit ett dagligt inslag i min motionsrunda. Dom tom. öffar lite när jag pratar med dom. :D Synd bara att jag inte lyckats plåta dom men det är för mörkt när jag är ute och är det dag och ljust så är dom inte framme utan ligger och sover nånstans.
 
@MacGyver Låter som en trevlig kvällspromenad även om vildsvin inte är mina direkta favoritdjur men inget att få panik för såvida man inte hamnar i konflikt med dem då blir det lite jobbigt om man har otur.
 
Härligt även du kan nog må bra av lite lugnt.
Men misstänker att du kommer ha en hög med projekt under dagen om jag känner dig rätt, du verkar vara som en Duracellkanin tycker jag.

Morgondagen är faktiskt lugn. Ska köpa present till ett barnkalas, dammsuga, fixa inför söndagens tävling, ta in hästarna på kvällen, rida en ponny, hämta hästtransporten och fixa lite i trädgården. Söndagen är mastigare med bl.a. tävling, barnkalas, lämna barnet till sin pappa, utsläpp, insläpp och rida en ponny.
 
Jag visste att det var farligt att städa! Halkade när jag skurade golven och har nu en lätt vrickad fotled. Eftersom det händer lite då o då så har jag stödförband på och har legat med foten i högläge.

Nu är det dags att bädda rent i sängen och krypa ner. Trött som attan och ledig helg väntar :)
Jo, det är jättefarligt att städa. Jag snubblade på en tröskel när jag dammsög och resultatet är ett jättestort blåmärke på benet.

:wtf: Varning för städning. Måste skaffa städhjälp på måndag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
622
Senast: Piaff
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 419
Senast: Marita73
·
Svar
957
· Visningar
51 222
Senast: tanten
·
  • Artikel
Hästnyheter Förra året tog Frida Andersen en andraplats i Agria Top 10 Indoor Eventing. I år trodde hon först inte att det skulle räcka till en ny...
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp