Vad i hela friden gör vi del XXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och lektionsförbereder och ryser fortfarande åt den lastbil jag låg bakom imorse. En utländsk bil som var väldigt snedlastad. Bakänden såg ut som tornet i Pisa. Snabbt i kurvor och genom korsningar gick det. Jag körde om när tillfälle gavs. Ville inte ligga bakom om något skulle hända.
 
I mangan så är Narsus rätt duktig på all konst just förutom porträtt som blir sådär :rofl: men i animen så blir inte ens stilleben av en fruktskål så bra :angel::rofl::D

Ja, en del ledare i armén gillar ju tydligen Arslan bättre än kungen - men frågan är om de skulle kunna gå över till Arslan. Om inte så tror jag att de blir för svåra att försöka besegra.

14 volymer..! :eek: Är det en novellsamling eller..?

Bläh, jag hoppas att Arslan inte samarbetar med Bodin på något sätt. Nä tacka vet jag att skicka in Gieve på ett litet rövarstråk igen :D
Låter som ett acceptabelt slut för mig :up: men tyvärr har jag på känn om ett olyckligt slut för Hirmes... :cautious:
Fast det kanske är bra att han faktiskt inte är bra på allt utan bara en del. :p

Jag hoppas att de ska våga, jag tror Kisiward skulle nog gå över på Arslans sida om han kommer tillbaka med 50 000 gubbar och ändå inte blir "godkänd" av kungen. Många skulle nog bli "men du sa ju själv..."

Ja på Baka-Updates står det "Status in Country of Origin: 14 Volumes (Ongoing)" på novellen. Så den är inte ens färdig.

Fast å andra sidan tror jag Arslan kommer ha fullt upp med att rekrytera gubbar till sin armé.

Ja, jag har tyvärr den känslan också, men i så fall tycker jag han borde få en lycklig död, typ dö i Irinas famn eller nått sånt.

En sak jag inte fattar dock. Andragoras tog Lustiana kungens bror fånge som gisslan, men sen när han flytt från Ecabatana han lämnar ifrån sig sin gisslan som ingenting. Känns rätt korkat, hade det inte varit bättre att ha något övertag... kanske är han för full av stolthet för att sjunka till den nivån...
 
Fy fan vad äckligt svettigt det är :turd:

Cyklat för många ärenden i stan och sen hjälpte jag min vän att bära bord upp till tredje våningen. Fast egentligen ska jag inte bära, har en överansträngd axel.
 
Ligger i soffan och väntar på att sambon ska ha kiropraktat klart grannen. Då är det min tur.
Välbehövligt idag..
Dock inget mot stackars grannen som hasade ner dit dubbelvikt.
 
Trött, lättirriterad och allmänt sur. Vill helst inte göra någonting men har lovat att hänga med till pojkvännens pappa för första gången. Så bara att försöka vara lite glad och trevlig och tänka på alla chips jag kan äta ikväll. Jag får det, för jag är ledig imorgon med. Så på sätt och vis har jag lördag och då är det okej med chips.
 
Sitter och lektionsförbereder och ryser fortfarande åt den lastbil jag låg bakom imorse. En utländsk bil som var väldigt snedlastad. Bakänden såg ut som tornet i Pisa. Snabbt i kurvor och genom korsningar gick det. Jag körde om när tillfälle gavs. Ville inte ligga bakom om något skulle hända.
Jag såg något liknande på E4 igår (Est skyltad) och hävdade att den nog kördes av en estländsk sommarvikarei utan körkort :idea:
 
Jag försöker få sambon att inse att vi behöver en ensamkväll utan barn och försöker flörta in honom på tanken Winnerbäck på Liseberg och hotell som jag bokar, för att sedan överrasa med hotell, fin restaurang och spa för oss två istället :D
Haha.. ja det var ju inte igår man hade. Dryga året sedan här. Innan dess... dryga 2 år :rofl: fast det är ju helt ok med kvällar med barn med om de sover stadigt på kvällen. Då har man ju ett par timmar att slå ihjäl innan det är sängdags :)
 
Haha.. ja det var ju inte igår man hade. Dryga året sedan här. Innan dess... dryga 2 år :rofl: fast det är ju helt ok med kvällar med barn med om de sover stadigt på kvällen. Då har man ju ett par timmar att slå ihjäl innan det är sängdags :)

Hon är bara 7 månader, men vi har bara haft 1 kväll ensamma med fullt focus på sedan september, menar hur ska det kunna bli några syskon? :angel::rofl:
Men känner att vi behöver vårda vårt förhållande, så vi inte kommer längre ifrån varandra nu med bebis. Sedan saknar jag att bara få vara en kväll med honom :love:
 
Annie hade dragit av sig andra framskon med när hovis kom. Hon kan hon :crazy:
Nu fick hon kortare skor med sidokappor så får vi se om det hjälper. Det vore ju trevligt att kunna träna min häst någon gång ibland ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
170
· Visningar
7 808
Senast: Enya
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
5 958
Senast: Trott
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
111 003
Senast: Marita73
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Bra blötmat
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp