Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina är på 60 mg. Fick en liten idag på Ackis. Var nog inte 60 mg.
Tog en hemma vid 16tiden
En bra kvinna reder sig självIdag har jag testat bromsarna på bilen. De fungerar bra. Haren klarade sig.
Jag har också bytt några takpannor idag. Det var en som hade spruckit och ramlat ner precis vid en vindskiva. Det visade sig att jag var tvungen att byta alla 5 pannor vid den skivan. De var dåligt skurna av killarna som la om taket i höstas. Tur att jag äger en vinkelkap och rätt sorts kapskiva, så det var bara att sätta igång.
Är hon tyst?
Här brukar tystnad betyda att de hittar på ofog
Om man ropar och frågar "Vad gööör ni" och får till svar "Inget" då är det dags att ringa 112
![]()
Funkar det inte att sätta en krage på hunden??Det känns lite jobbigt att hunden är så påverkad efter sin op och att det kommer så mycket sårvätska och att hon slår upp det med tratten hela tiden att jag måste lägga värsta vaddbandaget för att det ska läka ifred. Vettens plan var att hon skulle klara sig utan bandage men tydligen är det helt omöjligt![]()
Sist mina lät så så hade dom ritat på tapetenNja, jag hör henne prata lite då och då så det är nog ingen katastrof![]()
Jo hon har en krage, problemet är att när hon försöker komma åt stygnen som sticker och kliar så når hon inte men kanten på kragen hamnar precis på såret så hon slår upp det med kragen i stället.Funkar det inte att sätta en krage på hunden??
Sist mina lät så så hade dom ritat på tapeten
Dom invaggar en i falsk trygghet och när du minst anar det......pang!!!! River dom huset, om man har tur
![]()
Sen finns det väl sådana som din. Ett sånt där......normalt barn
![]()
Hon låter som en go liten tjej (eller hon är väl inte så liten längre egentligen)
Tänkte inte på tratt nu, utan krage som man sätter runt halsen. Den ser ut som en badring typ.Jo hon har en krage, problemet är att när hon försöker komma åt stygnen som sticker och kliar så når hon inte men kanten på kragen hamnar precis på såret så hon slår upp det med kragen i stället.![]()
hon når tyvärr svansen med en sån så det funkar inte annars hade det helt klart varit ett bättre alternativ.Tänkte inte på tratt nu, utan krage som man sätter runt halsen. Den ser ut som en badring typ.
Står det inte på etiketten hur mycket och hur ofta du kan ta den? Gissar att du fått på recept.Mina är på 60 mg. Fick en liten idag på Ackis. Var nog inte 60 mg.
Tog en hemma vid 16tiden
Men vad synd. Hoppas det läker snart.hon når tyvärr svansen med en sån så det funkar inte annars hade det helt klart varit ett bättre alternativ.