Nattar liten som är övertrött = mission impossible.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som halvbra framförhållning där...Fick igår (kl. 20.15) reda på att jag behövde mocka ut min bädd då hantverkarna skulle komma idag klockan 08. Eftersom jag inte kunde pga jobb, så sa jag det. Då ifrågasattes det om inte min man kunde göra detSa nej till det också, både på plats och när ett "han får vara förberedd på att hjälpa till imorgon med boxen" dök upp senare på kvällen. I förmiddags ringde tom stallägaren till honom
Så är liiiiiite less just nu och möjligtvis en tickade bomb.
Fast du måste inte ha den på överarmen!
Det finns gott om exempel på andra ställen. På sidan av bröstet, strax ovanför skinkan m.fl.
Avkomman har haft den både på sidan av tutten upp mot armhålan och på baksida/insida av överarm. Och det är många som tycker det funkar bra på låret. Huvudsaken är att det finns underhudsfett.
Min sitter i gäddhänget på överarmen. Jag har kortärmat och ingen frågar eller tittar. (de kanske inte vågar....)
Finns en matnyttig fb-grupp: FreeStyle Libre Sverige
Hungrig och ont i ryggen,blir man mätt på några Citodon![]()
Jag vet,därför blev det färsk potatis o BBQ kyckling,inga citodon i hopp om att det går över ändå.Näh men man får ont i magen och mår illa om man inte äter något utan tar dem på fastande mage.
Jag vet,därför blev det färsk potatis o BBQ kyckling,inga citodon i hopp om att det går över ändå.
Jag tycker att Citodon funkar bäst om det har gått någon timme efter att man ätit, fast jag blir alltid illamående av dem ändå. Tydligen en vanlig biverkningNäh men man får ont i magen och mår illa om man inte äter något utan tar dem på fastande mage.
Låter gott .Dom hade mycket mat på tävlingen så jag har ätit wokad kyckling med ris ,Laxgryta med potatis ,Lassange och sesarsallad så jag har inte svulit precisJag vet,därför blev det färsk potatis o BBQ kyckling,inga citodon i hopp om att det går över ändå.
Jag har både mätaren och en app på telefonen (Librelink) som jag alternerar mellan. Använder alltså båda samtidigt.Fick tips av diabetsköterskan om FB gruppen. Just nu sitter den på baksidan av överarmen lite ovanför gäddhänget. Ska kanske försöka trycka fast den där nästa gång. Sedan har jag redan varit i den när jag tagit av och på mig tröjor och bh. Ett annat minus, mätaren kommer att göra mig vansinnig. Jag redan haft panik ett antal ggr att den försvunnit och jag vet att jag kommer glömma eländet någon gång när jag reser alt tappa bort den.
Har du någon Aloe Vera hemma? Det överlägset bästa att smörja just skavsår mellan låren med, tycker jag. Jag märker stor förbättring bara under natten.Hemma igen. Känner mig lite kulen efter två timmar ute. Tog en mjukglass till efterrätt på hamncafét efter jag hade ätit på Bryggan. Tog en liten promenad till ett par Pokémon-gym, satt ner och åt min glass vid ån och hade det skönt i solen. Det var varmt i solen, men jag satt i skuggan nere vid hamnen när jag skulle äta och solen hann gå ner mer när jag traskade hemåt.
Har fått skavsår på insida lår nu också, iom att jag gick barbent under klänningenTack värme och "ihopväxta" lår
![]()
Jag har en tub med någon aloe vera, tror dock det är handcreme. Men jag ska nog smörja med den här från Oriflame, den är kanon mot "allt"Har du någon Aloe Vera hemma? Det överlägset bästa att smörja just skavsår mellan låren med, tycker jag. Jag märker stor förbättring bara under natten.
Det blir säkert bra.Jag har en tub med någon aloe vera, tror dock det är handcreme. Men jag ska nog smörja med den här från Oriflame, den är kanon mot "allt"
![]()