R
Reykjavik
Vill du ha en sådan där styrkekram?Förstår dig! Jag har duvor i huset mitt emot mitt![]()
![]()
![]()
Förbaskade fåglar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du ha en sådan där styrkekram?Förstår dig! Jag har duvor i huset mitt emot mitt![]()
![]()
![]()
Vill du ha en sådan där styrkekram?
Förbaskade fåglar!![]()
Åh ja! Älskar styrkekramar
Vore bättre om man kunde få öronproppar via nätet![]()
Närmare 03:00 än 04:00 brukar det vara här.
Nu tystnade de, undrar om de samlar kraft inför morgonen. Tror vi att fiskmåsjävlarna börjar gapa vid 03 eller 04?![]()
Närmare 03:00 än 04:00 brukar det vara här.
Nu tystnade de, undrar om de samlar kraft inför morgonen. Tror vi att fiskmåsjävlarna börjar gapa vid 03 eller 04?![]()
Inte då hade varit värre om jag hade sagt att fyllkajorna som snubblar hem från krogen inte har något tidsbegrepp alls.Glädjedödare![]()
Tack, gulle dig!
Du kan också få en styrkekram![]()
Usch vad trist, men bra inställningSitter och kollar på taxar och är så ledsen över att jag inte kan köpa en typ NU! Men med mitt rese-schema i jobbet går det verkligen inte eftersom jag inte vill dumpa över hunden på vänner och bekanta härMen en dag så!!
Tack jag var inne på samma linjeRunt 15000 skulle jag tro om den inte är utställd eller injagad/tränad
Inte då hade varit värre om jag hade sagt att fyllkajorna som snubblar hem från krogen inte har något tidsbegrepp alls.
/hallonsaft vill bo på landet![]()
Fisk skrålar inte lika mycket som en fyllkaja, Fisk säger ju bara blubb, blubb och viftar lite på stjärtfenan så den klatschar (stavas?) lite diskret.Fisken har själv snubblat hem några nätter denna vecka![]()
Det är värre med fiskmåsar har jag läst i en annan tråd.Fisk skrålar inte lika mycket som en fyllkaja, Fisk säger ju bara blubb, blubb och viftar lite på stjärtfenan så den klatschar (stavas?) lite diskret.
Ja inte är fiskmåsar roliga att ha utanför sig men efter ca 10 års grannskap med skränet, 15 nervsammanbrott och en hel peruk gråa hårstrån så börjar jag sakta vänja mig vid dom.Det är värre med fiskmåsar har jag läst i en annan tråd.
Du Kanske börjar bli lomhörd?Ja inte är fiskmåsar roliga att ha utanför sig men efter ca 10 års grannskap med skränet, 15 nervsammanbrott och en hel peruk gråa hårstrån så börjar jag sakta vänja mig vid dom.
Ibland i alla fall![]()
Va? vad sa du? kan du tala lite högre tack??Du Kanske börjar bli lomhörd?![]()
Ja inte är fiskmåsar roliga att ha utanför sig men efter ca 10 års grannskap med skränet, 15 nervsammanbrott och en hel peruk gråa hårstrån så börjar jag sakta vänja mig vid dom.
Ibland i alla fall![]()