Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och kollar på taxar och är så ledsen över att jag inte kan köpa en typ NU! Men med mitt rese-schema i jobbet går det verkligen inte eftersom jag inte vill dumpa över hunden på vänner och bekanta här :( Men en dag så!!

Ja inte är fiskmåsar roliga att ha utanför sig men efter ca 10 års grannskap med skränet, 15 nervsammanbrott och en hel peruk gråa hårstrån så börjar jag sakta vänja mig vid dom.
Ibland i alla fall :angel:

Mina fiskmåsar är väluppfostrade dom håller sig på sjösidan och mitt sovrum är på andra sidan :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 107
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 529
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 251
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur