Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska bara dela ut lite lunchmediciner innan jag promenerar iväg till advokaten. Tyvärr ösregnar det ute och eftersom det imorse var strålande sol har jag inget paraply :arghh::cry::banghead:

Min man tycker jag ska köra hem en traktor åt honom från Värnamo... till Dorotea :meh: Det är över 103 mil eftersom det inte går att köra på motorvägarna.

Hans argument var: "Men du ville ju göra en roadtrip älskling" :meh:
Om du kan ha en passagerare i traktorn så kan Bukefalister åka med i stafett så att du har sällskap på resan och får tips om alternativa småvägar. Jag kan hänga med en bit uppåt kusten.
Och du kan ha med en stuga på en släpvagn! Mobil buketräff!

Om du kan ha en passagerare i traktorn så kan Bukefalister åka med i stafett så att du har sällskap på resan och får tips om alternativa småvägar. Jag kan hänga med en bit uppåt kusten.
Och du kan ha med en stuga på en släpvagn! Mobil buketräff!

:up: Bra idé :D

Den har redan släp (den är komplett med timmervagn) så jag får väl ha ett tält på timmervagnen:rofl:

Försöker ladda för jobb men jag är så förtvivlat trött. Älskar mitt jobb men sista året har tagit på krafterna. 3 veckor kvar sen har jag semester. Just nu känns det som en evighet och jag vill mest av allt bara dra en filt över huvudet och försvinna. :(

Vattnet är tillbaka och jag hade precis som jag misstänkte hällt upp mer än det behövdes såååå @Marita73 det finns klart att bara hämta.
Hur går det för dig med brunnen?

Tack så mycket men jag har vatten hemma nu :)
Det går bra, jag kan helt plötsligt duscha och grejer. Vattentrycket har ju varit gräsligt innan.
Nu väntar jag bara på att grannen ska fylla igen vallgraven men det är ingen panik så han får ta det när det finns tid.

Tack så mycket men jag har vatten hemma nu :)
Det går bra, jag kan helt plötsligt duscha och grejer. Vattentrycket har ju varit gräsligt innan.
Nu väntar jag bara på att grannen ska fylla igen vallgraven men det är ingen panik så han får ta det när det finns tid.
Vad skönt att det blivit ordning :bow:
Det finns inget värre än att ha vattenbrist och speciellt när man har djur, den har jag provat :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 107
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 529
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 250
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka