Var in och tittade där nu jag också - jösses vilket åsk-stråkDet har smällt på avstånd här och regnar lite nu men jag såg att det smällde bra åt era trakter på Lightningmaps.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var in och tittade där nu jag också - jösses vilket åsk-stråkDet har smällt på avstånd här och regnar lite nu men jag såg att det smällde bra åt era trakter på Lightningmaps.
Å där fick du lite...Det har smällt på avstånd här och regnar lite nu men jag såg att det smällde bra åt era trakter på Lightningmaps.
Å där fick du lite...![]()
Jag hoppas att vi slipper det där på lördagVar in och tittade där nu jag också - jösses vilket åsk-stråk![]()
Om du kan ha en passagerare i traktorn så kan Bukefalister åka med i stafett så att du har sällskap på resan och får tips om alternativa småvägar. Jag kan hänga med en bit uppåt kusten.Min man tycker jag ska köra hem en traktor åt honom från Värnamo... till DoroteaDet är över 103 mil eftersom det inte går att köra på motorvägarna.
Hans argument var: "Men du ville ju göra en roadtrip älskling"![]()
Om du kan ha en passagerare i traktorn så kan Bukefalister åka med i stafett så att du har sällskap på resan och får tips om alternativa småvägar. Jag kan hänga med en bit uppåt kusten.
Och du kan ha med en stuga på en släpvagn! Mobil buketräff!
Äckligt känns som ett ganska starkt uttryck. Fult visst, det är många som tycker, men äckligt.För att tatueringar är äckligtgör mig fysiskt illamående. Speciellt de där det på håll ser ut som stora köttsår.
*vet att jag är i minoritet*
Min man tycker jag ska köra hem en traktor åt honom från Värnamo... till DoroteaDet är över 103 mil eftersom det inte går att köra på motorvägarna.
Hans argument var: "Men du ville ju göra en roadtrip älskling"![]()
Jag behöver väl inte stirra på dina tatueringar hellerÄckligt känns som ett ganska starkt uttryck. Fult visst, det är många som tycker, men äckligt.
Känns som att jag bör klä mig heltäckande i helgen så du slipper illamående.
Vattnet är tillbaka och jag hade precis som jag misstänkte hällt upp mer än det behövdes såååå @Marita73 det finns klart att bara hämta.
Hur går det för dig med brunnen?
Vad skönt att det blivit ordningTack så mycket men jag har vatten hemma nu
Det går bra, jag kan helt plötsligt duscha och grejer. Vattentrycket har ju varit gräsligt innan.
Nu väntar jag bara på att grannen ska fylla igen vallgraven men det är ingen panik så han får ta det när det finns tid.