Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrev å frågade om han inte visste att det är 80 mil mellan, fick som svar att "absolut det krävs lite planering men det går att lösa"

Bara eh ja jag har då inte råd att åka till stockholm i tid och otid, speciellt inte för att fika :D
80 mil är lite väl långt! Själv har jag satt fyra mil ;)

Jag har sims 2, men tydligen är inte det kompatibelt med min dator längre... jäkla skit. :(
jag var tvungen att vänta jättelänge tills sims 4 ens fanns till min dator :( och sen har jag knappt ens spelat det... tycker mest om att göra hus och människor sen blir det lite segt

jag var tvungen att vänta jättelänge tills sims 4 ens fanns till min dator :( och sen har jag knappt ens spelat det... tycker mest om att göra hus och människor sen blir det lite segt
Jag minns att jag gjorde två familjer med en person i varje, sen skulle de förföra varandra och jag vet att jag brukade fuska med pengar, men sen slutade jag och lät de bli "miljonärer" på egen hand. :p
Har ju kvar massa extensions osv till sims2, orka köpa om alla dom om ja "uppgraderar"

Jag minns att jag gjorde två familjer med en person i varje, sen skulle de förföra varandra och jag vet att jag brukade fuska med pengar, men sen slutade jag och lät de bli "miljonärer" på egen hand. :p
Hahaha åh jag minns när The sims, första då, Hot date kom! Det var så spännande att man kunde få dom att hångla och ha sex, var väl typ 11 då det kom och en kompis hade det först och visade mig å vi tyckte såklart de var skitcoolt :D

Jag fuskar alltid med pengar, jag önskar motherlode fanns IRL!

Jag spelar bara sims 3 numer, har haft samma familj i 22 generationer nu :o
Oj :o det är ju jättemånga!

Hahaha åh jag minns när The sims, första då, Hot date kom! Det var så spännande att man kunde få dom att hångla och ha sex, var väl typ 11 då det kom och en kompis hade det först och visade mig å vi tyckte såklart de var skitcoolt :D

Jag fuskar alltid med pengar, jag önskar motherlode fanns IRL!
Jag har inte jättestarka minnen från det första, men älskade det andra, var så spännande att utforska där de kunda ha sex på.... åh förlåt "myspys" heter det ju i spelet eller "skaffa barn" xD

Jag har typ alla The Sims 2, extension och allt... :o Dock funkar det säkert inte på min dator nu... Har Sims 3 också, men bara grundspelet, årstider och husdjur tror jag. Hästarna är ju roligast! Annars gör jag som dig @JeayL bygger husen och gör människorna, sen är det lite tråkigt..

Återfick mitt hopp om mänskligheten när jag handlade faktiskt!
Suckade lite för mig själv då jag skulle panta för var två pantmaskiner och BÅDA var upptagna av såna som samlat pant hela året typ så ställde mig bakom ena som har typ en icapåse och en stor sopsäck och så säger han att jag får panta först då han pantat klart påsen :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 455
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 719
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka