Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä, i skogen i -40 grader.
Då förstår jag att du behövde kroppsvärme

pingvin-fryser.jpg

Då förstår jag att du behövde kroppsvärme

pingvin-fryser.jpg

Näpp, inget hångel eller annat medan vi jobbade. Enda kroppskontakten innan vi blev ihop var när jag satt bakom honom på skotern när han körde ut mig till borrhålet om det var långt ut. Han bjöd hem mig till sig över påsk det året (jobbet var färdigt precis innan) med kommentaren: "Jag har flera hus så vi behöver inte ens sova i samma om du inte vill". Är vi under samma tak har vi sovit i samma säng sedan den skärtorsdagen 2010 :love:

Sitter med en kopp kaffe i stället för att vara i stallet. Pållen jag ridit hela hösten blev akut sjuk i morse och kördes till kliniken. Det var hål i tarmen så han kommer inte att komma tillbaka. Lite senare ska jag dock mocka och fixa till de andra hästarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 455
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 720
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..