Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
:( Hoppas att du kan hitta en annan häst att tillbringa tid med.

Jag kanske kan rida en av de andra hästarna som står i stallet. Jag har ju ridit honom ibland då ägaren inte haft tid och egentligen går han för lite så han behöver ridas mer. Men det blir nog inte varje dag så som jag gjort under hösten.

Sitter med en kopp kaffe i stället för att vara i stallet. Pållen jag ridit hela hösten blev akut sjuk i morse och kördes till kliniken. Det var hål i tarmen så han kommer inte att komma tillbaka. Lite senare ska jag dock mocka och fixa till de andra hästarna.

Vad tråkigt! Jag beklagar :heart

Borde äta något. Funderar på toast men det kräver förstås att jag har toastbröd i frysen. Ost vet jag åtminstone att det finns. Annars kanske en hamburgare med grillsås, cheddar, lök och dressing :d

Awwww
glomp.gif

Plötsligt känns mitt 1,5 år inte så långt. Får hoppas vi hittar något snart, en jag känner var singel i över 10 år och var olyckligt kär i en som redan hade fru och barn, men nog om det. Är säker på att vi kommer hitta något ändå. :up: :D
Jag har varit singel sedan 1 juli 2006.
Och lär så förbli.

Nä dags att duscha och sova tror jag minsann. Imorgon blir det skola igen, tar bilen ner.. Inte lönt att köpa busskort när det gäller 2 dagar, och sen är det inte förrän den 9 januari nästa lektion är..

Drog ut en tand i fredags. Idag gör det ont. På stället tanden satt, vid tanden intill och vid sidan av tungan.

Är det normalt att det börjar göra ondare några dagar efteråt?

Är jättetrött och vill sova. Googlat på lägenheter i Spanien. Så länge det inte är precis vid havet så är det ganska ok priser.

Det är tur att man har lite tid mellan tågen på jobb. Nu har jag fixat så att det kommer ut en id-kontrollant till stallet på onsdag och så har jag bokat in en omstoppning av sadeln nästa vecka.

Försöker sova men någon jävla idiot tycker tydligen det är en lämplig tid att träna på blåsinstrument nu :yuck::confused::eek::devil::rage::rage::rage::rage::banghead::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 455
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 720
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..