Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
För övrigt blir jag inte riktigt klok på honom, t ex idag hjälpte jag en kollega. Jag satt i trucken och hjälpte en annan kollega (den jag ätit frukost ihop med) att ställa upp en annan pall på en annan åt den, eftersom det var mycket gods på magasinet blir det lite trångt när man ska ställa upp pallar uppepå andra, vilket resulterar att jag blockerar gången medan jag snabbt hjälper kollegan med pallarna.
Då kommer den här killen på en truck och hjälper en annan chaufför att lossa (en av hans favoriter, vad jag förstått så mycket som de pratar) och säger då surt att jag ska flytta på mig när jag är mitt i att ställa upp den andra pallen på den andra.
jag blev kinkig på honom och sa att han får vänta som alla andra, det tar knappt en minut att ställa upp en pall på en annan och det måste göras rätt så man inte får godsskador, men när han är en egoist och ska fram, tänker inget på andra osv bara han får komma fram först...

Ser faktiskt inte fram emot att gå på YKB-kurs ihop med honom, funderar på att sätta mig så långt bort från honom som möjligt och undvika honom som fan.... han gör mig ledsen. Han är en av anledningarna till att jag inte mår så bra just nu och en anledning jag försöker göra mig av med och glömma, men som är lättare sagt än gjort...
Han är en första klassens idiot! Var glad att du upptäckte hans riktiga jag så pass tidigt ändå.

Helt rätt att hålla honom kort! Ignorera honom och skärper han inte till sig så tala med din chef om att hans beteende (din kolegas beteende alltså) inte är ok.

Sjunger på smule med mamma och hoppas att vi slipper utrymma huset ikväll.
Bor i kedjehus och det brinner hos en på gatan :eek:

Ah! Bet just av en stor bit på en tand på en opoppad popcornkärna.
Fasen! Hoppas det går att få tandistid imorgon här på landet..

Skulle flytta sim-kortet till nya telefonen. Sen insåg jag att det skulle vara nano i nya telefonen men det är micro i gamla :banghead: Har nu beställt nytt så någon gång nästa vecka får jag göra ett nytt försök.

Irriterar ihjäl mig på en butik i centrum som säljer fyrverkerier/smällare till småungar, småungar som sedan står och kastar skiten mot andra och varandra mitt inne bland husen i centrum :rage: Jag såg åtminstone till att polisanmäla affären nu ikväll när jag blev 99% säker på varifrån de får köpa sånt där. Tidigare har jag inte varit säker, men nu när de började smälla preciiis utanför en lite småskum affär som säljer fyrverkerier så kändes det ganska självklart. Inte för att anmälan lär leda någonstans, men nu har jag åtminstone gjort något.

Kollar hoppningen från Olympia på Eurosport och dreglar lite över alla fina väfriserade hästar och undrar vad som hände med dom tre pälsbollarna jag själv har ute i stallet?! :angel:
Borde verkligen gå och lägga mig så jag orkar upp till utsläppet i morgon men nån har snott John Blund :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 455
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 720
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Förslag på passande matskål?
  • Akvarietråden V
  • Torrfoderdjungeln..