Håller med.. tänkte precis på det också.Vad mörkt det är ute..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med.. tänkte precis på det också.Vad mörkt det är ute..
Här också nu, var både blött och slirigt att åka hem idag. Bilen fick sig ett underredsbad också när jag åkte ut ur stan i Linde. Världens vattensamling vid StatiolrondellenHär i Hallsberg regnar det. Vi har stått här hur länge som helst nu![]()
Vi lär väl snart få det också, på väg in mot Linde nuHär också nu, var både blött och slirigt att åka hem idag. Bilen fick sig ett underredsbad också när jag åkte ut ur stan i Linde. Världens vattensamling vid Statiolrondellen
Nu måste jag kolla med er, ost och vin räknas väl som middag?
Nu måste jag kolla med er, ost och vin räknas väl som middag?
@athena_arabians och @Marita73
Puh, jag tänkte väl. Jag har både cheddar och chevrette så det är ju till och med två rätter!
Vad har hänt?Fan, känslolösa människor kan fara och flyga dit pepparn växer.
Jag har blivit hånad och när jag berättar det för en så kallad "kompis" (ingen kompis längre i mina ögon), så säger denne att jag ska skita i det och skrattar åt det, sa det på ett så okänsligt vis så jag tog mer illa vid mig och sa rätt ut att det inte är något att skratta åt... tror nog jag ska radera den kompisens nummer i telefonen, behöver inga sådana personer i mitt liv har nog med problem utan hjälp från så kallade kompisar....![]()
Jag har gjort en tabbe för längesen, som jag tyckte var sjukt pinsam och jag skämdes ihjäl när det inträffade, nu hade jag i princip "glömt bort" då kommer det en och hånar mig om det för att den tycker det är roligt.... och sen då det här med "kompisen"...Vad har hänt?och sjukt taskig kompis
![]()