Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmm jag fick mens på nyårsafton.... Särbon kom hit den dagen och åkte idag.... jag har inte fått ligga i år.... Skit
Vilket oflyt!
Har inte legat sen somras..![]()
Jag tänkte nog mest att eftersom kvinnor är djurvänner så gillar dom svin också
(Min humor är låååååååååg ikväll)
Tänkte så att om kvinnor inte hade så mycket överseende med män och deras påhitt så hade det inte blivit något ligga av = inga barn som föds = inga nya människor föds = mänskligheten dör ut![]()
Satan vilket tempo ni fick nu!
Har för övrigt ägnat en timme åt att plocka bort julen. Granen och ljusen i den kvar, plus lite små tomtar i köket sen klart![]()
Vad menar du med "Med vänner som honom behöver du inga ovänner."? Förstår inte riktigt.
Finns åtminstone en bra sak med honom, han gav mig den där sista knuffen att ta mig ur ett förhållande som ändå var på väg att sluta med mitt ex.
Jo men till slut så tar dom väl slut. Men det är klart att det skjuter upp utrotningen rätt så rejältMen går det inte att frysa ner spermier![]()
Jo men till slut så tar dom väl slut. Men det är klart att det skjuter upp utrotningen rätt så rejält![]()
Jag skrev att han var en vän tills jag gav honom en kram, sen gick det utför.. just nu är han en kollega.Om du kallar människor som honom vän, med den inställningen till dig, relationer och sex så säger det något om hur du väljer dina närmaste. En människa som beteer sig som du beskrivit att han gör skulle många inte vilja kalla vän. Personligen platsar han inte ens i facket ovänner för de berör mig ofta på ett sätt där jag förvisso hakar upp mig på nått men där det ändå kan finnas beröringspunkter som har potential. Han verkar bara korkad, elak och allmänt ointressant. Visst är det samma man som påstod att han skämtat om att komma förbi och äta pannkakor?Ett skämt är bara roligt om båda har nöje av det, annars är det på bekostnad av någon, i det här fallet du, vilket för mig är minst sagt elakt.
Jo förvisso men då kommer man fortfarande inte undan mänproblemet.Bör väl födas några av det manliga könet även om barnen tillverkas av frusen gegga?
Jo men till slut så tar dom väl slut. Men det är klart att det skjuter upp utrotningen rätt så rejält![]()
Och där sjönk min humor som en stenJag tänkte nog mest att eftersom kvinnor är djurvänner så gillar dom svin också
(Min humor är låååååååååg ikväll)
Jo förvisso men då kommer man fortfarande inte undan mänproblemet.
Hmmmm. Förvara alla män i Australien?
Finns faktiskt en bok skriven om det. Heter Kvinnokusten. Skriven av Pamela någonting.Bör väl födas några av det manliga könet även om barnen tillverkas av frusen gegga?
Och där sjönk min humor som en sten![]()