Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Funderar på att lägga mig i ett bad, bara för att jag kan och för att jag frös så mycket tidigare idag![]()
Ibland undrar jag på allvar om jag är knäpp men jag förstår inte hur folk kan tycka om att bada i ett badkar? Jag älskar att bada bastu och plaska i en pool är ok men inte ett badkar... Blää för sånt
Jag är nog lite i din ringhörna där. Jag kan dock tänka "Åhh vad skönt med ett långt varmt bad", fyller badkaret, tar min bok, och efter 5 min svettas jag och är rastlös, ligger obekvämt, får blöta fläckar i boken (om jag inte lyckats doppa ett hörn eller bokryggen i vattnet i mina försök att torka svetten från ansiktet) och slutar med att jag tömmer ur badkaret på vatten inom 7 minuter i principIbland undrar jag på allvar om jag är knäpp men jag förstår inte hur folk kan tycka om att bada i ett badkar? Jag älskar att bada bastu och plaska i en pool är ok men inte ett badkar... Blää för sånt
Jag är nog lite i din ringhörna där. Jag kan dock tänka "Åhh vad skönt med ett långt varmt bad", fyller badkaret, tar min bok, och efter 5 min svettas jag och är rastlös, ligger obekvämt, får blöta fläckar i boken (om jag inte lyckats doppa ett hörn eller bokryggen i vattnet i mina försök att torka svetten från ansiktet) och slutar med att jag tömmer ur badkaret på vatten inom 7 minuter i princip
Sen ligger jag i ett tomt badkar och läser i typ 20-30 min innan jag kommer på att jag fryser![]()
Vem fan vill vara ihop med någon som säger så?Fick precis höra om jag hade varit mer aktiv i sängen hade den personen varit ihop med mig nu... alltså what the actual fuck?!![]()
Fick precis höra om jag hade varit mer aktiv i sängen hade den personen varit ihop med mig nu... alltså what the actual fuck?!![]()
Låter lite som en 18-19 åring som tror han är guds gåva till kvinnanBörjar allvarligt fundera på vad det är för stolpskott du haft sex med?
HEMMA! Och ätit lite. Och pratat med karln samtidigtnu ska jag nog ta och plocka ihop julen här hemma, och får se om jag får ett ryck och städar lite efter det.