Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 704
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma och väntar på att sambon ska komma hem med kinamat :d:d:d Min mage lär hata mig eftersom det blir friterat, men vad sjutton, den gör ju ont vad jag än äter så då spelar det väl ingen roll om det gör lite mer ont tänkte jag :angel:

Dessutom har han, sambon/älsklingen (kär make har många namn) fixat diskmaskinen (han startade sköjlprogrammet och så fungerade den :banghead:) och tvättmaskinen (ett fullt filter jag inte visste hur jag kom åt :angel:) så nu får bägge maskinerna göra nytta för sig.

Hej på er! Orkar inte vara så aktiv här men tänkte jag skulle berätta för er som skrev värmande ord när "Hundflickan" dök upp hos mig i november.
Hundens lillmatte, endast 5 år, hade drabbats av cancer och har nu genomgått flera månader av cellgiftsbehandlingar och för några veckor sedan opererade de bort den största tumören som satt på njuren och alldeles nyss fick vi veta provresultatet som var JÄTTEBRA!:heart
Nu återstår ju självklart en massa mer cellgiftsbehandlingar men just idag är vi så glada och Hundflickan och jag dansar runt här på jobbet:)

Satt och skrev upp när jag ska till polisen i nästa vecka ! Rätt roligt dom manliga är trevligs att prata med men dom kvinnliga har mindre pms alltid

Hemma och väntar på att sambon ska komma hem med kinamat :d:d:d Min mage lär hata mig eftersom det blir friterat, men vad sjutton, den gör ju ont vad jag än äter så då spelar det väl ingen roll om det gör lite mer ont tänkte jag :angel:

Dessutom har han, sambon/älsklingen (kär make har många namn) fixat diskmaskinen (han startade sköjlprogrammet och så fungerade den :banghead:) och tvättmaskinen (ett fullt filter jag inte visste hur jag kom åt :angel:) så nu får bägge maskinerna göra nytta för sig.
Åhhhhhh, diskmaskinen funkar igen!

Milde himmel! Det kom just en orkanpust som fick mina 3 glasfönster att bågna :eek:
Det kunde bli lite blåsigt sa dom,jo mors :devil::nailbiting:

Alltså man kan säga mkt om hemtjänsten och hur illa den kan fungera.. men min tantpolare har precis fått daglig hemtjänst och alltså världens mest fantastiska person!
Gick nyss förbi för att kolla läget och då sitter hon och hennes hemtjänst och pratar och kollar på tv! Lägenheten är ren och fin, det ligger färsk frukt på fat vid tvn och tanten är lugn och glad!
Känns så jävla skönt efter den pärs som jag hade i förra veckan med kontakt med kommunen, biståndshandläggare, mailande hit och dit.
Hurra!!!
Jag har varit arg på avstånd för din polares skull

Hej på er! Orkar inte vara så aktiv här men tänkte jag skulle berätta för er som skrev värmande ord när "Hundflickan" dök upp hos mig i november.
Hundens lillmatte, endast 5 år, hade drabbats av cancer och har nu genomgått flera månader av cellgiftsbehandlingar och för några veckor sedan opererade de bort den största tumören som satt på njuren och alldeles nyss fick vi veta provresultatet som var JÄTTEBRA!:heart
Nu återstår ju självklart en massa mer cellgiftsbehandlingar men just idag är vi så glada och Hundflickan och jag dansar runt här på jobbet:)
Heja lillmatte! :heart :banana::banana::banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
275
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 842
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 892
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 326
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka