Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till @EmmaWSuttit med cv och pb och känner mig ganska nöjdHar till och med sökt lite jobb
![]()
Mitt paket har dessutom kommit(liten belöning till mig och hästen
)
Åhhhhhh, diskmaskinen funkar igen!Hemma och väntar på att sambon ska komma hem med kinamatMin mage lär hata mig eftersom det blir friterat, men vad sjutton, den gör ju ont vad jag än äter så då spelar det väl ingen roll om det gör lite mer ont tänkte jag
Dessutom har han, sambon/älsklingen (kär make har många namn) fixat diskmaskinen (han startade sköjlprogrammet och så fungerade den) och tvättmaskinen (ett fullt filter jag inte visste hur jag kom åt
) så nu får bägge maskinerna göra nytta för sig.
Hurra!!!Alltså man kan säga mkt om hemtjänsten och hur illa den kan fungera.. men min tantpolare har precis fått daglig hemtjänst och alltså världens mest fantastiska person!
Gick nyss förbi för att kolla läget och då sitter hon och hennes hemtjänst och pratar och kollar på tv! Lägenheten är ren och fin, det ligger färsk frukt på fat vid tvn och tanten är lugn och glad!
Känns så jävla skönt efter den pärs som jag hade i förra veckan med kontakt med kommunen, biståndshandläggare, mailande hit och dit.
Januari är ekonomiskt en favoritmånad.Jag vet hur det känns. själv har jag bara få några kronor kvar nu och nästa månad kommer blir brutal
Ekonomi alltså, den tar verkligen musten ur en ibland![]()
Heja lillmatte!Hej på er! Orkar inte vara så aktiv här men tänkte jag skulle berätta för er som skrev värmande ord när "Hundflickan" dök upp hos mig i november.
Hundens lillmatte, endast 5 år, hade drabbats av cancer och har nu genomgått flera månader av cellgiftsbehandlingar och för några veckor sedan opererade de bort den största tumören som satt på njuren och alldeles nyss fick vi veta provresultatet som var JÄTTEBRA!
Nu återstår ju självklart en massa mer cellgiftsbehandlingar men just idag är vi så glada och Hundflickan och jag dansar runt här på jobbet![]()