Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 670
Status
Stängd för vidare inlägg.
Äter frukost och undrar hur folk kan tycka att program som Johnny Bravo är roligt? :yuck:
Det programmet gör mig illamående. Bara en blåst muskelknutte som raggar på alla tjejer han ser, helt säker på att alla ska falla för honom bara han drar av sig tröjan och spänner musklerna. Så fruktansvärt fördomsfullt och sexistist att man mår illa. Klassas tydligen som barnprogram O_o

Klar i stallet. Passade på att skura ur vattentunnan ute ordentligt nu när det är plusgrader, det sägs att det ska bli kallt igen..
Nu en dusch och sen bär det av till Värnamo för mitt första övningspass :D

Tentan avklarad. Två tre frågor jag var osäker på, två värda 5 poäng st och en värd 30 poäng :nailbiting: svarade på alla men om dom är rätt vet jag ju inte... den med 30 poäng var en resultatbudget tror jag, petade in det jag tror är rätt så hoppas jag får nån enstaka poäng iaf. Nervös ändå! :nailbiting::crazy::arghh:

Alltså, nu får alla som mår dåligt på ett eller annat sätt omedelbart sluta med det för det har ni ju inte tid till när våren står på tröskeln! :)

Ikväll blir det fredagsmys med tacos hos grannen, ibland undrar jag var jag egentligen hör hemma och om vi är nära släkt eller ingår i deras familj. :o :love:

Ätit världens äckligaste mat från Linas Matkasse, skällt på samma företag för att de ringer mig flera gånger i veckan och haft ett smärre utbrott på tillvaron i största allmänhet.

Nu ska jag byta om och åka till stallet. Idag börjar projekt total make over! Vi ska börja dra ut all gammal kosse-inredning och göra i ordning uppbindningsplatser för hästar och lammningsboxar till fåren. Förväntningarna är mycket höga på detta projekt!

Sprungit till tåget. Igen :wtf: hade ca 30 min att roa mig på triangeln innan tåget gick, så var in på lindex en snabbis och sen på slöjd detaljer, kunde såklart inte låta bli att köpa lite tyg på rea :o:banghead: och så skulle det klippas och så var det kö i kassan med 3 olika folk som alla hade nått mer att säga/fråga än att bara betala sina saker :wtf: vilket resulterade i att jag fick kuta som en idiot till tåget och hade tur att han väntade med att stänga dörren tills jag kom på :up::yuck: hatar att springa :turd:

Har lunch på jobbet och är irriterad på chefen. jag fick skäll för att min kollega är långsam tydligen för det ser han i kameran. Tydligen står vi bara o pratar och skiter i kunderna. Vilket är sån jävla bullshit. Och jag vet att jag kommer få skäll ikväll för då är jag ensam och ropar jag på han så är jag så jävla seg som inte hinner med två kassor sammtidigt och ropar jag inte så får jag skäll för att jag inte ropar och försöker hinna med alla.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
270
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 94 95 96
Svar
1 907
· Visningar
66 506
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 320
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025