Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 735
Status
Stängd för vidare inlägg.
Massa styrkekramar.. kan inte riktigt sätta mig in i vad det innebär, men kram på dig.

Tack :heart

Jag skakar av mig detta snart, jag är ju inte sjukare just nu ändå. Det som kommer att hända nu är att jag sakta kommer att försämras om diagnosen är rätt ställd.

Ibland tror jag på den och ibland inte. Jag vet inte vad jag ska tro just nu men jag tänker inte ge upp.

Nästa månad ska jag lösa gymkort och börja träna på allvar. Kommer att göra allt för att fördröja förloppet.

Tack och lov så hade jag en axel att gråta mot igår när jag kom ut från läkaren, en mäniska som jag träffade för första gången igår men som jag "kännt" genom FB ett bra tag.

Jag kommer inte ge mig, jag vägrar låta min sjukdom vinna!

Jag skakar av mig detta snart, jag är ju inte sjukare just nu ändå. Det som kommer att hända nu är att jag sakta kommer att försämras om diagnosen är rätt ställd.

Ibland tror jag på den och ibland inte. Jag vet inte vad jag ska tro just nu men jag tänker inte ge upp.

Nästa månad ska jag lösa gymkort och börja träna på allvar. Kommer att göra allt för att fördröja förloppet.

Tack och lov så hade jag en axel att gråta mot igår när jag kom ut från läkaren, en mäniska som jag träffade för första gången igår men som jag "kännt" genom FB ett bra tag.

Jag känner inte dig, men ändå. Kram. :heart

Jag tror inte det finns någon som är vettig jämt, ibland är det nog rätt skönt att inte alltid vara vettig eller tja det beror ju på vem man frågar. :rofl::rofl:
Jag tycker du var fantastiskt vacker på kortet med långt hår, där du är arg och ledsen i kort så har du ändå väldigt vackra ögon, men du ser inte arg och ledsen ut, bara som ett fångar vilt djur i blicken.

Vad tror du om att simma istället? Om jag inte missminner mig är kyla bättre än värme om man har MS? Beklagar verkligen att det gick dåligt på KS. Var tvungen att gå tillbaka och läsa lite efter att ha blivit inlurad i tråden. :(

Vad tror du om att simma istället? Om jag inte missminner mig är kyla bättre än värme om man har MS? Beklagar verkligen att det gick dåligt på KS. Var tvungen att gå tillbaka och läsa lite efter att ha blivit inlurad i tråden. :(

Fixar tyvärr inte det, det tar mer energi än det ger.

Jag har inga större problem med att bli för varm tillskillnad från många andra med MS som du skriver.

Tack för omtanken :heart

Nu lämnar vi det tråkiga bakom oss. Idag har jag skrämt 4 karlar rejält genom att kasta dart riktigt bra!

Det är egentligen för hög division för mig att spela i men vad gör man inte för sina klubbkompisar när det inte finns något annat att ta till än lilla jag!

Känns skönt när dom sitter och pratar om en och svär över hur bra "hon" är :angel:

Ja jag är inte dålig men jag är så arg på mig själv som inte klarar av att kasta lika bra mot damer som mot karlar! Jag är riktigt nöjd med min insats för jag åkte dit för att vara lagledare för mitt lag men en av andra lagets män blev dålig kunde inte fortsätta spela så dom fick kasta in mig istället.

Synd att det var mot ett av dom tyngsta lagen bara....

Hoppas dom drömmer mardrömmar om mig inatt :angel:

Jag tycker du var fantastiskt vacker på kortet med långt hår, där du är arg och ledsen i kort så har du ändå väldigt vackra ögon, men du ser inte arg och ledsen ut, bara som ett fångar vilt djur i blicken.
Kom på att jag haft kort hår tidigare, dock lite längre än vad jag har nu. Var när jag var 20.
12626149_1193289557368555_193528041_n.jpg

Det var då jag råkade säga till ja till uppklippning hos frisören, som jag trodde innebar samma som toppning. Jag är inte den som brukar stajla mitt hår, var väl jättefin när jag kom från frissan, men sen blev det bara "meh". Luggen som är plattad där är i och för sig kortare än den är idag så.

12660455_1193289217368589_94268498_n.jpg

Som ett fångat vilt djur i blicken, hmmm.

Vi kommer åka antingen i september eller oktober. Lite av en chansning eftersom jag inte har besked om semester än men tar jag sent är det säkert lugnt.
Jag är jättesugen på nån sensommar/tidig höst semester men det lär ju inne gå om jag blir anställd, det är ju högsäsong i byggena då.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
280
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 844
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 363
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 348
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka