Sex hotell kvar att välja på 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När vill ni åka?Sex hotell kvar att välja på![]()
Själv är jag nog ganska ovettig stundtals, sanslös andra och helt oslagbar när andan faller på!I vissa sammanhang är jag nog en vettig människa för att vara ovettig i andra sammanhang tror jag..
Massa styrkekramar.. kan inte riktigt sätta mig in i vad det innebär, men kram på dig.
Jag känner inte dig, men ändå. Kram.Tack
Jag skakar av mig detta snart, jag är ju inte sjukare just nu ändå. Det som kommer att hända nu är att jag sakta kommer att försämras om diagnosen är rätt ställd.
Ibland tror jag på den och ibland inte. Jag vet inte vad jag ska tro just nu men jag tänker inte ge upp.
Nästa månad ska jag lösa gymkort och börja träna på allvar. Kommer att göra allt för att fördröja förloppet.
Tack och lov så hade jag en axel att gråta mot igår när jag kom ut från läkaren, en mäniska som jag träffade för första gången igår men som jag "kännt" genom FB ett bra tag.
Jag kommer inte ge mig, jag vägrar låta min sjukdom vinna!
Jag tror inte det finns någon som är vettig jämt, ibland är det nog rätt skönt att inte alltid vara vettig eller tja det beror ju på vem man frågar.Själv är jag nog ganska ovettig stundtals, sanslös andra och helt oslagbar när andan faller på!![]()
Undrar om jag orkar hålla mig vaken till filmen kl åtta på ettan, Hotell Marigold. Är den verkligen så bra som kollegerna säger?
Jag tycker du var fantastiskt vacker på kortet med långt hår, där du är arg och ledsen i kort så har du ändå väldigt vackra ögon, men du ser inte arg och ledsen ut, bara som ett fångar vilt djur i blicken.Jag tror inte det finns någon som är vettig jämt, ibland är det nog rätt skönt att inte alltid vara vettig eller tja det beror ju på vem man frågar.![]()
Vad tror du om att simma istället? Om jag inte missminner mig är kyla bättre än värme om man har MS? Beklagar verkligen att det gick dåligt på KS. Var tvungen att gå tillbaka och läsa lite efter att ha blivit inlurad i tråden.Tack
Jag skakar av mig detta snart, jag är ju inte sjukare just nu ändå. Det som kommer att hända nu är att jag sakta kommer att försämras om diagnosen är rätt ställd.
Ibland tror jag på den och ibland inte. Jag vet inte vad jag ska tro just nu men jag tänker inte ge upp.
Nästa månad ska jag lösa gymkort och börja träna på allvar. Kommer att göra allt för att fördröja förloppet.
Tack och lov så hade jag en axel att gråta mot igår när jag kom ut från läkaren, en mäniska som jag träffade för första gången igår men som jag "kännt" genom FB ett bra tag.
Vad tror du om att simma istället? Om jag inte missminner mig är kyla bättre än värme om man har MS? Beklagar verkligen att det gick dåligt på KS. Var tvungen att gå tillbaka och läsa lite efter att ha blivit inlurad i tråden.![]()
Kom på att jag haft kort hår tidigare, dock lite längre än vad jag har nu. Var när jag var 20.Jag tycker du var fantastiskt vacker på kortet med långt hår, där du är arg och ledsen i kort så har du ändå väldigt vackra ögon, men du ser inte arg och ledsen ut, bara som ett fångar vilt djur i blicken.
Vi kommer åka antingen i september eller oktober. Lite av en chansning eftersom jag inte har besked om semester än men tar jag sent är det säkert lugnt.När vill ni åka?![]()
Jag är jättesugen på nån sensommar/tidig höst semester men det lär ju inne gå om jag blir anställd, det är ju högsäsong i byggena då.Vi kommer åka antingen i september eller oktober. Lite av en chansning eftersom jag inte har besked om semester än men tar jag sent är det säkert lugnt.
Jag är jättesugen på nån sensommar/tidig höst semester men det lär ju inne gå om jag blir anställd, det är ju högsäsong i byggena då.