Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 733
Status
Stängd för vidare inlägg.
Vinkällare eller inte, jag vill komma på buke-träff och träffa den jag tycker är vettigast på Buke...

Nu låter det som jag raggar...:p
Ja jag lovar att komma.
5630.gif

Vad är det som bestämmer vad som är vettigt då? :confused:

Ens egna erfarenheter. Tex tycker jag inte det är vettigt att klippa en häst som bara går promenader utan att ens svettas, för att sedan lägga på tjocka täcken när den släpps i hagen. Vore ju mycket bättre att låta den ha vinterpälsen kvar och bara lägga ett lätt regntäcke de dagar det snöar eller regnar ordentligt ...

Ens egna erfarenheter. Tex tycker jag inte det är vettigt att klippa en häst som bara går promenader utan att ens svettas, för att sedan lägga på tjocka täcken när den släpps i hagen. Vore ju mycket bättre att låta den ha vinterpälsen kvar och bara lägga ett lätt regntäcke de dagar det snöar eller regnar ordentligt ...
I vissa sammanhang är jag nog en vettig människa för att vara ovettig i andra sammanhang tror jag..

:heart Tyckte inte att det kändes riktigt bra på FB... Du vet var jag finns om du vill ha sällskap! :heart

Tack Snurris, jag överlever även om det känns tungt som satan idag. Det är inte ofta jag gråter men ibland känns livet tungt och orättvisst.

Om du ska till Västerås får du gärna hojta till, jag bjuder på kaffe. Fikabröd är jag dock jävligt dålig på att baka.

Det värsta i det hela är nästan att berätta detta åt min familj, jag vette fan om jag fixar det.

Tack Snurris, jag överlever även om det känns tungt som satan idag. Det är inte ofta jag gråter men ibland känns livet tungt och orättvisst.

Om du ska till Västerås får du gärna hojta till, jag bjuder på kaffe. Fikabröd är jag dock jävligt dålig på att baka.

Det värsta i det hela är nästan att berätta detta åt min familj, jag vette fan om jag fixar det.
Massa styrkekramar.. kan inte riktigt sätta mig in i vad det innebär, men kram på dig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
280
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 844
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
70 306
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 348
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka