Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och vi som mest jobbar mot nybyggen av lägenheter hade många hus då som skulle vara klara innan vintern. December och januari har däremot varit stiltje.Aha, nej. Det är klart att då ska alla renovera inför vintern![]()
Och här. Lättsaltade chips och rom & cola.Här med, lättsaltade chips och vitlöksdip![]()
Middag, pomes,kyckling o hot chili dippKvällsfika![]()
Kvällsmat på den här tiden av dygnetMiddag, pomes,kyckling o hot chili dippeller det kanske går under nattamat...
Japp,jag åt lunch vid 16 tiden, nu funderar jag på om ett glas vitt skulle sitta bra efter matenKvällsmat på den här tiden av dygnet![]()
Japp,jag åt lunch vid 16 tiden, nu funderar jag på om ett glas vitt skulle sitta bra efter maten
Åh,fler än jag som fått snö igen,även om det bara är puder här upptäckte jag när jag släppte ut vovven.Tror jag tar min bok och kryper ner i soffan på jobb. Stationen är stängd och öppnas inte förrän vid sju imorgon bitti, har dock åtta mil enkel resa så jag sover kvar här istället för att ge mig ut i snön.
Fler än du som tycker det,snuskiga lakan som man aldrig vet vem som legat i eller vad dom gjort,bedbuggs and so on!. Är ju läskigt att sova i främmande sängar vetja ...
Åh,fler än jag som fått snö igen,även om det bara är puder här upptäckte jag när jag släppte ut vovven.
Det var troligen så här med för jag slängde soper innan maten o då var det inte vitt,dock hörde jag för några timmar sedan att någon kastade isspik på mitt fönster o pensionärskuvösens tak.tycker vädret kan uppföra sig lite mer konsekvent, här förvandlades det från grönt till vitt mellan två cigaretter ute på balkongen![]()