Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 573
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på Extreme couponing och funderar över om man verkligen behöver ett helt lager av precis allting i massupplaga i förråd, gästrum och garage. Jag skulle LÄTT kunna fylla mina förråd med gratissaker från containrarna men varför då? Det enda jag hamstrar är toapapper och tvätt och rengöringsmedel för det kommer inte så ofta och används ju vartefter, hittar jag annat i massupplaga så skänker jag bort överskottet till dom som är på samhällets botten på riktigt.
Jag blir mest fascinerad av att det finns såna kupong grejer att det nästa blir gratis det de handlar. Jag såg någon som enbart gjorde det för att sedan kunna lämna allt vidare till välgörenhet vilket kändes bra. Men flera års förbrukning av schampo, varför liksom? Men det är väl samma typ av människor som handlar på Ullared. ;)

Jag blir mest fascinerad av att det finns såna kupong grejer att det nästa blir gratis det de handlar. Jag såg någon som enbart gjorde det för att sedan kunna lämna allt vidare till välgörenhet vilket kändes bra. Men flera års förbrukning av schampo, varför liksom? Men det är väl samma typ av människor som handlar på Ullared. ;)
Ja väldigt mycket hoarder och white-trashvarning på det där. :up:

*Sa han som lätt platsar i white-trashfacket." :o

Fallfärdig kåk. Check!
Gammal bil. Check!
Kan ha en burk öl i näven ibland. Check!
Helt främmande för alla modenycker. Check!
Lite lätt rörigt ibland. Check!
Inget jobb utan lever på samhället (sjukpension). Check!
Skiter i vad andra tycker. Check!

hqdefault.jpg

:p :D

Tog en härliig långpromenad med min lill skit. Trodde det var kallare ute än det var så nu är jag svettig, vilket innebär att jag måste duscha sedan :crazy:

Tittar på Extreme couponing och funderar över om man verkligen behöver ett helt lager av precis allting i massupplaga i förråd, gästrum och garage. Jag skulle LÄTT kunna fylla mina förråd med gratissaker från containrarna men varför då? Det enda jag hamstrar är toapapper och tvätt och rengöringsmedel för det kommer inte så ofta och används ju vartefter, hittar jag annat i massupplaga så skänker jag bort överskottet till dom som är på samhällets botten på riktigt.

Jag tycker inte att dom handlar så mycket mat, det är mest dricka, chips, godis, tandkräm, rengöringsmedel, tandborstar, deo, kakor, ketchup och dressing?

HJÄLP! Ska på party med 20 tals tema den 13/2. Men vad ska jag ha på mig? Har inte råd att shoppa något nytt ju och jag har mig veterligen inigen klänning som passar in på det modet heller :crazy:

Jag tycker inte att dom handlar så mycket mat, det är mest dricka, chips, godis, tandkräm, rengöringsmedel, tandborstar, deo, kakor, ketchup och dressing?
Som jag fattade det när jag tittade någon gång så är det tydligen sällan kuponger på mat, utan just på stapelvaror, antagligen för att det inte är så många som handlar på dig de mängderna. ..;)

Visst kan man äta något väldans onyttigt till middag när man har PMS utan att man går upp i vikt av det? :)

PS Jag har alltså mensvärk... jag har typ haft det en handfull gånger tidigare och det är länge sedan! Ska inte menseländet med vidhängande symptom lugna ner sig när man närmar sig undergångsåldern... :cautious: DS

Visst kan man äta något väldans onyttigt till middag när man har PMS utan att man går upp i vikt av det? :)

PS Jag har alltså mensvärk... jag har typ haft det en handfull gånger tidigare och det är länge sedan! Ska inte menseländet med vidhängande symptom lugna ner sig när man närmar sig undergångsåldern... :cautious: DS
Jag har mensvärk idag med, en rejäl sådan också!?! Kan inte skiten bara säga upp sig med omedelbar verkan?

De började släppa in folk kl 11 och dörrarna stängs 11.25. Jag är på Kungsholmen. Måste alltså jogga till Berns på 9 minuter. Kaos

Tank vad smal du blir. ;)

Som jag fattade det när jag tittade någon gång så är det tydligen sällan kuponger på mat, utan just på stapelvaror, antagligen för att det inte är så många som handlar på dig de mängderna. ..;)

Det finns gott om kuponger pa farskvaror ocksa. Inte for att jag samlar, men ibland ar de snalla i kassan, eller de som jobbar i avdelningen, nar man kommer och delar ut en kupong nar de ser vad man har med sig. Det ar ocksa ofta kuponger hangande pa vinflaskor.:D Vilket ju ar bra om man gillar det market.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 53 54 55
Svar
1 086
· Visningar
39 945
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m