Bara typ 9 timmar kvar innan jag ska sova. Det borde ju gå bra 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla alternativet att åka i morgon då. GHS är ju trots allt ganska trevligt mål för en utflykt.@EmmaW Var lite inne på det men tycker det är så sjukt jobbigt att träffa nytt folk.. Får se hur jag gör, kanske kan övertala kompisarna att åka imorgon istället. Hade sett fram emot en utflykt men nu kommer ångesten krypande igen..
Borde verkligen hitta en ny samtalskontakt och börja medicineras igen.. Inget bra alls nu![]()
Tack vare Nordupplands största planeringsmiss har min frukostdejt med min snubbe bytts ut mot en taxiresa och ett extra tåg att köra. Känner mig snuvad. Men en svettig fralla och kallt takeaway-kaffe på tåget är ju nästan lika fint som rostbröd, nybryggt kaffe och gos i soffan, right?![]()
Eller hur! För två veckor sen hade vi så mycket folk över den här helgen att vi uppmuntrades att ta ledigt. En sjukskrivning och en planeringsmiss senare så riskerar vi uppemot 12 inställda tåg idag... Och min frukost är förstörd!Jo, eller hur?
Så jäkla irriterande när andras planering (eller brist på den) sätter en i skiten!![]()
Eller hur! För två veckor sen hade vi så mycket folk över den här helgen att vi uppmuntrades att ta ledigt. En sjukskrivning och en planeringsmiss senare så riskerar vi uppemot 12 inställda tåg idag... Och min frukost är förstörd!![]()
Åk! Försök säg till dig själv att det blir jättekul, le mot dem du får ögonkontakt med och börja prata med de som verkar pratbara fast du inte känner dem. Det finns många trevliga människor ute där.
Vilken härlig film!Jag är (fortfarande) halvdöd. Gårdagen var rolig men jobbig. Tur nog slapp jag vara speaker på pimpeltävlingenmen det gjorde att jag fick vara överallt, dvs hoppa in där det behövdes så det blev lite springigt. Iofs hamnade jag efter ett tag på att ta betalt i matförsäljningen vilket inte är direkt vilsamt mentalt. Mina huvudräkningsskills funkar fortfarande iaf!
Jag syns om man vet vad man ska titta efterDet var min svåger som arrangerade det hela, han är jätteduktig
![]()
Jag kör den varianten på jobbet och är helt slut när jag kommer hem.. Är ingen social människa och har så svårt att vara annat än "professionellt social".. Fått höra att jag är underbar i kundtjänst men hemsk i fikarummet (inte så illa, de gillade mig ändå men jag sa inte så mycket).
Eller egentligen tycker jag nog att det är rätt kul, men ångesten! Den tycker inte att det är kul.. Dumma jäkla ångest, den borde förbjudas![]()
Hade betald rast/uppehåll så tror inte jag får en spännJag hoppas du får rejäl kompensation...
Vilken härlig film!