Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vuxenpoängen haglar över mig ( och ute regnar det :mad:)
Månadens tristaste uppgift är färdig vilket innebär att siffrorna på banken ändras till sämre siffror men får ju bo kvar en månad till osv.
Avskyr att betala räkningar, det är ju så hysteriskt tråkigt :banghead:
Oja men när man betalat allt känns det bra.
Även om det inte är mycket kvar.
Kommer bli ännu tightare nu för jag SKA fixa körkortet

Kommer bli ännu tightare nu för jag SKA fixa körkortet

Sägs att körkort är bra att ha, själv har jag inte fixat det fast jag bor ovanpå en bilskola, kan nästan peta på deras skylt från balkongen :o
Dock är jag så gammal nu så tror inte jag skulle grejja det skyller jag på.:angel:

Hejja dig hoppas det går galant med kortet :banana:

... Och jag fastnade i soffan.
Tabata klockan 11 om kroppen tillåter. Vill så himla gärna gå på det för det är ett så grymt härligt gäng och instruktören är awesome! (hon också, vi har bara awesome:iga instruktörer)
Men insikten att jag nog får ge upp Bodypump och Grit säger! Jag kan inte gå på det alls om jag inte får ordning på armen och det lär inte hända eftersom ortopederna här i stan inte lyssnar eller orkar engagera sig.
Skelettskadan är (enligt läkaren på åb) läkt, men hur mjukdelarna ser ut vill jag inte ens tänka på.
Och jag lär aldrig få veta eftersom det uppenbarligen är "onödigt" att undersöka vidare.

Nåja, får vara glad så länge jag kan flaxa runt på dans och attack.
Även om jag saknar Grit-instruktören :(

Har ridit på min yngling minsann. Lyckan är fullkomlig!
179_56fa0eb82a6b2265dd529925.jpg

Sambon och jag var iväg på GHS igår, jag däckade i sängen innan klockan ens var tio. Blev en kanondag. Och sambon fick mersmak. Idag har jag vaknat med en brutal förkylning. Inte okej.

Ont i huvudet och snorar :meh: men hostan höll sig rätt lugn inatt så vi fick sova iaf :up: Särbon har åkt iväg på jobb och kommer väl att smitta sin chef som han gjorde förra gången vi var sjuka :p

Vaken. Död. Ont i huvudet. Häller i mig kaffe.
Drömde att jag flyttade ihop med min mor. I ett hus. På stranden. Där vi bara fick vara inomhus. Mardröm rakt igenom. Helt slut nu! :turd:

Väntar på att det ska bli hål i mitt badrumstak idag, renovering i lägenheten ovanför. Men blev varnad att idag är det bäst att rymma eller ha hörselskydd.
Så nu är det en skiva i mitt tak för de vet att det kommer gå igenom och vill inte ha full insikt till mitt badrum, kinkiga ju. :p:o
Tyvärr fick vi ta bort duschdraperihållaren (vad det ju heter??) så blir skoj att duscha sittandes så gott det nu går.
Känns lite surt att det blir så extra strul för mig men samtidigt är jag såå glad och tacksam att det gick bra i branden och att grannarna inte var hemma, speciellt då de har småbarn.
Så "lite" strul och oljud tar jag gärna, huvudsaken det slutade väl vilket är det absolut viktigaste såklart!

På fruktansvärt dåligt humör, allt har strulat hela morgonen. Måste åka tillbaka till gamla orten för att hämta ut min medicin, de lär inte ha den i denna byhålan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
289
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 843
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 148
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka