Stackarna
Har han vildkatter?
De har en massa honkatter som föder kull efter kull på sommaren. Framåt vintern skjuter de av ett gäng.
Både Harry och Zelma kommer därifrån.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stackarna
Har han vildkatter?
De har en massa honkatter som föder kull efter kull på sommaren. Framåt vintern skjuter de av ett gäng.
Både Harry och Zelma kommer därifrån.
Jag har börjat dricka ingefära/citron/honungs-vatten varje dag sen ca 2 veckor tillbaka, och *peppar-peppar* jag tycker att det fungerarTrycker i mig ingefära, gurkmeja, svartpeppar och pressad citron "kittlar dödskönt i kistan" och bränner i halsen
Men så jävla trött på den här halvförkylningskänslamissären
Men varför i hela friden kastrerar man inte katterna då?
+1 på den, fast jag funderar fortfarande...Sitter i soffan, kikar på snöfallet och funderar lite lätt på om jag ska bylta på mig och göra nån nytta utomhus eller om jag ska ta mig en kopp te och fixa ute "sen"..
MenJag ska ta en Buke-paus på ett tag nu. Är lite dränerad på energi.
Hej så länge mina vänner!![]()
Jag har börjat dricka ingefära/citron/honungs-vatten varje dag sen ca 2 veckor tillbaka, och *peppar-peppar* jag tycker att det fungerar![]()
Det kostar pengar vettu. Jag har erbjudit mig att hjälpa till men icke då. Jag skulle lätt kunna betala för tre katters kastrering, kommer upp i det i veterinärräkningar varje år ändå eftersom det kommer hit vildkatter och spöar på mina när de ska till de löpande honorna.
Jag tog min i kragen, bar in material och fixade+1 på den, fast jag funderar fortfarande...EN kopp kaffe till går nog ner
![]()
Jag smiter ju upp till grannen när mannen i huset är långt borta på jobb och ungarna i skolan och jag kan vara där 3-4 timmar ibland. Gissa om det snackas på bygden.Pratade med min stallägare igår om hur många roliga forumdiskussioner det kan bli av hennes upptåg
Vad sägs om:
" hjälp, stallägaren träffar och ringer min man medan jag är på jobb!"
Och:
"Min stallägare går runt och fiser i stallet!"
![]()
En slank han hit,och en slank han dit.............Tänk då på mig som kör gammal 745 med ms däck och ingen vikt i bagaget
Jag ska köra till byn 2 ggr på sommardäck idagI morgon kväll är däcken förhoppningsvis klara. Jag MÅSTE åka och handla i dag. Vågar man på sommardäck?!![]()