Ja det kan jag inte fixa hahahahaha...och framför allt någon som vill skicka gulliga sms!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det kan jag inte fixa hahahahaha...och framför allt någon som vill skicka gulliga sms!![]()
Ja det kan jag inte fixa hahahahaha
Funderar på om inte chips & dip blir en bra middagSka bara orka åka på Ica...
Gick precis en rastningsrunda med hundarna. När vi var nästan tillbaka vid porten så kissade ena hunden vid en snöhög. Inget konstigt med det, meen på andra sidan vägen så stod ett gäng fulla män och pratade.
När de såg oss så bestämde sig en av männen för att gå till den snöhögen som vi var vid och på vägen dit så hojtade han till sina vänner att han skulle pissa på snöhögen för att markera revir för "det gjorde ju hundarna precis"
Jag hann gå därifrån innan han började pissa som tur var, men när jag var vid porten så vände jag mig om och tittade åt deras håll, då var det flera män där vid snöhögen. Det verkar som om de alla fick för sig att det var en bra idé att kissa där på snöhögen mitt i ett bostadsområde.
Om det finns några vettiga män i det här området så gömmer de sig jävligt bra...![]()
MänGick precis en rastningsrunda med hundarna. När vi var nästan tillbaka vid porten så kissade ena hunden vid en snöhög. Inget konstigt med det, meen på andra sidan vägen så stod ett gäng fulla män och pratade.
När de såg oss så bestämde sig en av männen för att gå till den snöhögen som vi var vid och på vägen dit så hojtade han till sina vänner att han skulle pissa på snöhögen för att markera revir för "det gjorde ju hundarna precis"
Jag hann gå därifrån innan han började pissa som tur var, men när jag var vid porten så vände jag mig om och tittade åt deras håll, då var det flera män där vid snöhögen. Det verkar som om de alla fick för sig att det var en bra idé att kissa där på snöhögen mitt i ett bostadsområde.
Om det finns några vettiga män i det här området så gömmer de sig jävligt bra...![]()
Gick precis en rastningsrunda med hundarna. När vi var nästan tillbaka vid porten så kissade ena hunden vid en snöhög. Inget konstigt med det, meen på andra sidan vägen så stod ett gäng fulla män och pratade.
Ja, det är sådana där som får mig att vilja säga saker i stil med "Jag avskyr män" osv.. men jag försöker tänka positivt istället, tänka något om att de vettiga männen precis som mig undviker att vara ute bland folk på lördagskvällar osv... De här var ca 25 år gamla dessutom, jag tycker väl att det borde vara möjligt att ha lite mer vett i skallen då, men tydligen inte.Grottmänniskor![]()
Alltså, förlåt, men vilken jäkla idé!Vad fan! Fick mig att tänka på en vän till mina svärföräldrar som hällde lite av sitt eget urin på soffan då hans hund kissade på den. Uppenbarligen gjorde hunden det för att märka revir och då måste ju ägaren som alfahanne stoppa beteendet!Det fungerade inte ...