Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter helt underbart!Jisses vilken härlig ridtur det blev. Jag och Annie har galopperat över ett fält. Hon rullade på i ett perfekt tempo och bra form, sådär alldeles perfektDet här kan jag leva på länge
![]()
Jag var nere på 58 kg ett tagYay! Ställde mig på vågen idag, 77.6
När jag tog tag i det vägde jag 80.6.
Herregud vad skönt! Jag har sovit asdåligt senaste veckan, speciellt mellan måndag och torsdag10 timmars sömn blev det. Var nog välbehövligtledig fram till den 21a, skönt! Har mycket jag behöver göra men ska försöka ta det lugnt också.
YYYYL!Herregud vad skönt! Jag har sovit asdåligt senaste veckan, speciellt mellan måndag och torsdagOch nu är det fullmånefas, så nu funkar det inte p.g.a det istället....
Mer...."iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!"YYYYL!
![]()
Hoppas du har en superdupermegajättefin födelsedag med maaaassor av gott fika och såntTack, snälla du!
har också sovit dåligt på sistone så jag är glad att jag kunde sova så länge inattHerregud vad skönt! Jag har sovit asdåligt senaste veckan, speciellt mellan måndag och torsdagOch nu är det fullmånefas, så nu funkar det inte p.g.a det istället....
Ska också göra en sådan mätning snart, ska bara ta tag i det och boka tid.Jag var nere på 58 kg ett tag
Men sen gick det raka vägen upp igen, jag vill tro att det är mest muskler
Ska göra en ny kroppskompositionsmätning snart och se hur illa det är...