Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Apropå ridning red jag för ett par månader sen, för första gången på LÄNGE :love:
Trodde inte jag skulle kunna rida igen p.g.a axeln, men sen slutade den göra ont och då tänkte jag att jag kunde ju prova..."han gör aaaaaaaaaaaaaldrig något bus!"
Tänkte att skritta rakt fram borde ju funka, det gjorde det. Så då testade vi lite trav, gick bra det med...och då tänkte jag att "äh vafan, lite galopp också..." gick skitbra :D
Jag var så glad, så himla, himla, glad! :love:
När vi vände tillbaka (ägaren traskade efter) skrattade hon och ba "skulle du inte bara skritta? :rofl::rofl: "
- Joo, men det blidde inte såå...
"Det var länge sen jag såg någon så himla glad!"

Herregud vad fint, härligt och underbart det var...trots att han faktiskt bockade med mig :p

44a4e59831470079b0a9f0c4982e6d72.gif

@Monimaker :banana:

10 timmars sömn blev det. Var nog välbehövligt :p ledig fram till den 21a, skönt! Har mycket jag behöver göra men ska försöka ta det lugnt också.
Herregud vad skönt! Jag har sovit asdåligt senaste veckan, speciellt mellan måndag och torsdag :eek: Och nu är det fullmånefas, så nu funkar det inte p.g.a det istället....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
70 138
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 776
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur