Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spelar det någon större roll egentligen var man äter? Det viktiga måste väl ändå vara att man är tillsammans och har en trevlig stund?

Sen blir jag lite fascinerad av att man sitter ned vid matbordet och pratar med varandra. Enda gången det är tyst här är typ när alla sover eller äter :p.
Pratar ni andra aldrig med varandra förutom när ni äter? Här pratas det jämt om allt mellan himmel och jord.

Sen är det inte så att man inte får prata när vi äter utan snarare så att när man äter så är alla upptagna med att tugga och svälja. Går ju inte att prata med mat i mun ju :D

Jaha det blir till att klara sig på 6000 i månaden nu då.. Det blir jäkligt tufft! Hoppas på jobb snart!

Spelar det någon större roll egentligen var man äter? Det viktiga måste väl ändå vara att man är tillsammans och har en trevlig stund?

Sen blir jag lite fascinerad av att man sitter ned vid matbordet och pratar med varandra. Enda gången det är tyst här är typ när alla sover eller äter :p.
Pratar ni andra aldrig med varandra förutom när ni äter? Här pratas det jämt om allt mellan himmel och jord.

Sen är det inte så att man inte får prata när vi äter utan snarare så att när man äter så är alla upptagna med att tugga och svälja. Går ju inte att prata med mat i mun ju :D

Nej. Vi pratar bara vid matbordet, övrig tid sitter vi med varsin padda och lurar.

Vi pratar. Men måltider tycker jag är trevligare om man umgås än tittar på big brother.

Har tagit kväller !Men gick upp i ottan kl 2,30 och började köra så nu är man lagomt mör i både knopp och kropp .Var -26 .Maskinen gillade inte kyla så när jag rörde någon funktion som jag inte rört på ett tag så jämrade sig hydralpumpen som när en hund gnäller !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 250
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 450
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka