Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har fått postvet ngn om postnord har utdelning idag eller räknas det som lördag?
hoppas det kommer. Väntar på paket med garn och pysselVi har fått post![]()
Spelar det någon större roll egentligen var man äter? Det viktiga måste väl ändå vara att man är tillsammans och har en trevlig stund?
Sen blir jag lite fascinerad av att man sitter ned vid matbordet och pratar med varandra. Enda gången det är tyst här är typ när alla sover eller äter.
Pratar ni andra aldrig med varandra förutom när ni äter? Här pratas det jämt om allt mellan himmel och jord.
Sen är det inte så att man inte får prata när vi äter utan snarare så att när man äter så är alla upptagna med att tugga och svälja. Går ju inte att prata med mat i mun ju![]()
Ha ha ha! Här ser jag måltiderna som en möjlighet att vila öronen liteNej. Vi pratar bara vid matbordet, övrig tid sitter vi med varsin padda och lurar.
Vi pratar. Men måltider tycker jag är trevligare om man umgås än tittar på big brother.
Vi verkar inte ha fått post idag, men det måste väl ändå vara lika i hela landet (någon skrev att de fått post)vet ngn om postnord har utdelning idag eller räknas det som lördag?
Fråga smhi det var dom som skrev det i går.Jag har -7.4 utanför fönstret. @dobbis var är de där -20 du pratade om?
Ja @kolblakkur har fått post.Vi verkar inte ha fått post idag, men det måste väl ändå vara lika i hela landet (någon skrev att de fått post)?
Jag har fått post idagvet ngn om postnord har utdelning idag eller räknas det som lördag?
Vi verkar inte ha fått post idag, men det måste väl ändå vara lika i hela landet (någon skrev att de fått post)?
Ha ha ha! Här ser jag måltiderna som en möjlighet att vila öronen lite![]()
![]()