Vad i hela friden gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
-15 när vi vaknade imorse. Kändes som lagen om alltings jävlighet i och med att jag tänkte ut och springa när jag kom hem. Men nu närmar vi oss hemmet och temperaturen har stigit till -3. :up: Återstår att se hur det ser ut på snöfronten.

Jag sitter och sliter med hemtentan och tittar på maken som monterar våran nya dusch, våran gamla gick sönder i golvet och vi har velat fram och tillbaka hur vi ska göra. Nu köpte vi en billig duschkabin och sparar och planerar för en total renovering av badrummet längre fram istället.

Sitter på flygplatsen och har faktist tagit mig en öl! Somnade i bilen på vägen hit, sov inte så mycket som jag borde då jag var vaken så länge jag orkade och gosade katt och låg och gosade en halvtimme på morgonen också.

Busmissen la sig över benen och gosade på morgonen. Gosmissen la sig i sin vanliga favorit position på morgonen, med rumpsidan bredvid mitt öra och huvudet mitt på bröstet :heart På kvällarna tycker han om att ha hela kroppen på bröstet, tur att han inte väger så mycket!

-13 i morse! +32 i morgon då :D

Hade velat vara hemma nu.. Morfar gick bort för några dygn sen och det känns riktigt värdelöst att sitta 60 mil bort men jag har inte möjlighet att åka hem nu utan måste prioritera att åka hem till begravningen om några veckor istället :cry:

:heart Va bra att du kan vara med på begravningen i alla fall! Kram

Jag funderade ett tag på att amputera min vänsterarm.
Då har jag i alla fall ingen arm som inte fungerar. Jag hatar den, hatar, hatar, hatar. Den har förstört det bästa jag vet. Fullständigt. Tack som fan.

:nailbiting: vad gör den???
Ofungerar.
Den förstörde heeeela (eller ok, halva. Första halvan gick hyfsat) danspasset igår. DEN koreografin funkar bara inte utan arm :(
Det som gav mig allra mest energi i hela världen. Jag är livrädd, knäckt och förstörd. Lovade dem att inte ge upp, och de stöttar mig allihop på bästa sätt, men.... Tillbaka till 2,5 månad av hopplöshet :crazy:
Jag vill inte, men jag vet inte hur jag ska klara mig utan det heller.
Och jag hatar det. Så jävla mycket. Jag vill inte känna så här. Inte för det.
Vart ska jag nu få energi ifrån liksom?

För första gången på ett år är jag helt sjukt jävla bitter. För ett år sen, t.o.m för ett halvår sen fanns hoppet att den kanske skulle kunna bli åtminstone bättre.
Det hoppet är borta nu.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har ett finnhäststo på 18 år, som i hela sitt liv bott här, hon har i princip varit min sedan hon var föl. Nu är det så att hon...
Svar
10
· Visningar
2 234
Senast: exotic
·
Relationer Mina tankar och känslor är ett enda stort kaos och jag fungerar inte normalt i dagsläget. Jag behöver input, råd och pepp ifrån er kära... 2
Svar
32
· Visningar
9 436
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025