Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hata migränHuvudvärken från igår utvecklade sig till en fullfjädrad migrän under natten. Bajs!![]()
Tack. Häver värken rätt enkelt med tabletter, men baksmällan är det värre med.Hata migränKrya på dig!
Min styvfar åkte in till sjukhuset förra veckan, det visade sig att han haft en hjärtinfarkt. Igår fick han komma hem bara för att ramla omkull i badrummet och få åka ambulans in till sjukan igen med en huvudskada![]()
Bajsjobbigt att lägenheten ser som bajs igen! Jag som städade i fredags! Bajs också! Får försöka få ordning på bajset imorgon!
Bajs, bajs, bajs!
Måndag imorgon och det ska bli (s)vinskönt att få uppsöka kiron då! Behövs efter nattens omöblering, vad ju bajsdumt av mig att göra sånt när jag vet om att jag får bajsont efteråt!
Bajs är ett ord som är lättanvänt![]()
Jag är arg! Får väl fortsätta att ha ont och inte veta varför..
Hoppas det inte blev så farligt med huvudet.Min styvfar åkte in till sjukhuset förra veckan, det visade sig att han haft en hjärtinfarkt. Igår fick han komma hem bara för att ramla omkull i badrummet och få åka ambulans in till sjukan igen med en huvudskada![]()
Den lär ju inte bli långlivadHar visst en varg i stan![]()
Har ni ingen smärtklinik i rimlig närhet? Egenremiss i så fall.
Edit: hittade en lista http://www.fibromyalgi.se/1.0.1.0/654/1/