Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tydligen missförstått då, ber om ursäkt för det.Efter dina svar på mina inlägg är jag dessvärre inte intresserad längre men det kommer säkert fler gånger
Tråkigt att du missade vad det nu hette imorse, hoppas du kan göra det någon annan gång denna vecka eller nästa![]()
Jag har tydligen missförstått då, ber om ursäkt för det.
Funderar på om jag har en begynnande blindtarmsinflammation
Det senaste 1,5 dygnet har jag haft en mild värk på höger sida på "blindtarmsplatsen".
Har ingen feber, det gör inte direkt ont, är mer ett obehag (har iofs hög smärttröskel) Jag har inga problem att röra mig som vanligt. Mår bra. Bara det där som mol på.
Någon som vet hur blindtarmen funkar? Kan det gå tillbaka?
I F-landaPå tal om pböter så fick lastbilen som levererade mina soffor en pbot när de bar upp ena soffan till mig... helt sjukt ju
Lugnt![]()
Kanske bäst att lägga nergin på arbetspsykolog en, städningen finns nog kvar till en annan dag.Poppar musik högt och försöker på så sätt finna energi till städa, det går lättare men någon eneri får jag inte
Arbetspsykologen 14.30 sedan, undrar om jag ska klä mig som en slusk denna gång för förra gången förstod han inte hur en sådan som jag kunde bara arbetslös eftersom jag inte var en slusk![]()
Då ska detta också gå över. Har verkligen inte tid för nån operation denna veckan. Ska ju ULa tiken på fredag och kora en kull på söndag. Och jag ska vara med. Om så det ska ske på bår!Min gick tillbaka 2 ggr, när jag fick ont på samma ställe en tredje gång så plockade dom bort den. Då kräktes jag av smärtan och efter det har jag inte haft några problem alls där.
Kanske bäst att lägga nergin på arbetspsykolog en, städningen finns nog kvar till en annan dag.![]()
Då ska detta också gå över. Har verkligen inte tid för nån operation denna veckan. Ska ju ULa tiken på fredag och kora en kull på söndag. Och jag ska vara med. Om så det ska ske på bår!
@sthu Tyvärr får jag med backa på lakrits men det beror på att det utlöser migränanfall de lux på mig, så dumt tycker jag.
Andra anledningar är svåra att hitta tycker jag.