Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Ninnurur Hoppas du har somnat och mår bättre när du vaknar sen. Usch!

@sthu Va? vägra rock och lakrits? dags för dumpalistan helt klart ju om han inte kan göra något annat vettigt? ;)
Klart värt att kontakta bolaget som @dobbis sa och se om det går att lösa.

@Pigalle Hoppas du gör roliga fynd, jag ska med på loppis men inte förens i helgen.

@bumpo Böter på en avlastning? galet ju, hoppas chauffören inte behöver betala/ bestrida själv utan jobbets stöd om det visar sig att det inte är den enskilda personen som gjort tokgalet.

/hallonsaft som några enstaka gånger ibland är nöjd över att inte ha bil :o:p och tycker att de allmänna kommunikationerna är sååå bra, alltid i tid och alltid mjuka resor, extremt billigt med och aldrig något negativt. :angel::o;)

Poppar musik högt och försöker på så sätt finna energi till städa, det går lättare men någon eneri får jag inte :mad:

Arbetspsykologen 14.30 sedan, undrar om jag ska klä mig som en slusk denna gång för förra gången förstod han inte hur en sådan som jag kunde bara arbetslös eftersom jag inte var en slusk :wtf:

Efter dina svar på mina inlägg är jag dessvärre inte intresserad längre men det kommer säkert fler gånger :up:

Tråkigt att du missade vad det nu hette imorse, hoppas du kan göra det någon annan gång denna vecka eller nästa :)
Jag har tydligen missförstått då, ber om ursäkt för det.

Senast ändrad:
Funderar på om jag har en begynnande blindtarmsinflammation :crazy:
Det senaste 1,5 dygnet har jag haft en mild värk på höger sida på "blindtarmsplatsen".
Har ingen feber, det gör inte direkt ont, är mer ett obehag (har iofs hög smärttröskel) Jag har inga problem att röra mig som vanligt. Mår bra. Bara det där som mol på.
Någon som vet hur blindtarmen funkar? Kan det gå tillbaka?

Funderar på om jag har en begynnande blindtarmsinflammation :crazy:
Det senaste 1,5 dygnet har jag haft en mild värk på höger sida på "blindtarmsplatsen".
Har ingen feber, det gör inte direkt ont, är mer ett obehag (har iofs hög smärttröskel) Jag har inga problem att röra mig som vanligt. Mår bra. Bara det där som mol på.
Någon som vet hur blindtarmen funkar? Kan det gå tillbaka?

Min gick tillbaka 2 ggr, när jag fick ont på samma ställe en tredje gång så plockade dom bort den. Då kräktes jag av smärtan och efter det har jag inte haft några problem alls där.

Ska försöka koppla in utskrivaren. Det låter lätt men den står i en skåp där stereo med högtalare står över så jag måste liksom krypa in i skåpet för att få ut alla kablar. Var en bra ide från början att ha den i skåpet men det var ju när sambon skulle koppla in den :angel:

@sthu Tyvärr får jag med backa på lakrits men det beror på att det utlöser migränanfall de lux på mig, så dumt tycker jag.
Andra anledningar är svåra att hitta tycker jag.

Poppar musik högt och försöker på så sätt finna energi till städa, det går lättare men någon eneri får jag inte :mad:

Arbetspsykologen 14.30 sedan, undrar om jag ska klä mig som en slusk denna gång för förra gången förstod han inte hur en sådan som jag kunde bara arbetslös eftersom jag inte var en slusk :wtf:
Kanske bäst att lägga nergin på arbetspsykolog en, städningen finns nog kvar till en annan dag. ;)

Min gick tillbaka 2 ggr, när jag fick ont på samma ställe en tredje gång så plockade dom bort den. Då kräktes jag av smärtan och efter det har jag inte haft några problem alls där.
Då ska detta också gå över. Har verkligen inte tid för nån operation denna veckan. Ska ju ULa tiken på fredag och kora en kull på söndag. Och jag ska vara med. Om så det ska ske på bår!

@Voff hoppas det ger med sig, dålig tid för dig nu med sånt.
Var dock inte för envis, blidtarmen är inte att leka med men den säger till ordentligt om det vill sig för illa.

@ainasoja Ingen risk städningen smiter, här ligger dammråttorna i hörnen och myser i solen. Lata eländen som inte ens smyger in i dammsugaren själva tycker jag :p
Rätt prioritering av dig helt klart.

@sthu det är verkligen elakt, jag älskar lakrits men avskyr verkligen migränanfall.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 53 54 55
Svar
1 086
· Visningar
39 945
Senast: MJLee
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 367
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
773
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 310
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m