Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Whoohoo glädjen när man är på väg att slänga på sig skorna för att släpa sig till tvättstugan och kommer på att det är imorgon det är dags.:banana:
Verkligen noll lust för det idag, hepp hepp!

När jag ändå går till gymmet sen ska jag passa på att gå till tandläkaren och se om de har tid med mig snart :D
Så himla praktiskt med allt på ett och samma ställe (typ vägg-i vägg :rofl: ) och bara 1 km promenad hemifrån och så hoppas jag att "frikortet" gäller hos dem.
Så slipper jag åka till andra sidan stan...

Dagens tips: köp inte en Robban om man har låååååååångt hår,istället för att Robban städar åt mig fick jag städa honom :mad:

Sådär, nu har Robban gjort sitt jobb på nedervåningen så nu bär jag upp honom så han får städa under sängen bla.
Själv ska jag gå ut o plantera lite blommor.Eller sitta i en stol o njuta av solen.

Chefen: "hur går det med presslistan?"
Jag: "Jo men det flyter på..."

12965929_866796200115660_2115889661_n.jpg

Har legat i någon form av halvslummer i ett par timmar. Är fortfarande inte bra. Bättre, men inte bra. Mamma hämtar A på dagis åt mig. Hoppas orka ta en sväng till Samvetet (katthemmet) ikväll och donera den mat vi har kvar.

Nu nar jag antligen borjat vanja mig vid att vara pa cirka 2000 meter over havet och huvudvarken for forsta dagen inte infinner sig ... ska vi aka vidare ner till San Francisco och havsniva. Vi tankte ta vagen over Donner Pass nu innan det blir snostorm dar i morgon. I dag ar det dock bra vader med runt 15 - 25 grader och solsken efter motorvagen. Skidorterna runt om ser dock ut att ha sno och vara igang. Markligt klimat har, med manga sa kallade "micro klimat zooner" overallt mellan bergen.

Sitter på akuten med misstänkt gallsten och längtar efter smärtstillande som en tok.

Herrejävlar vad ont detta gör :banghead:

Försöker surfa för att tänka på annat än smärtan :rage:

Det går så där....

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 53 54 55
Svar
1 086
· Visningar
39 945
Senast: MJLee
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 367
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
773
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 310
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m