Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag är tillbaka igen :angel:

Har skummat igenom tråden och beklagar sorgen både @ASKAPLASKA och @Ninnurur :heart
@bumpo: jag tycker du är så himla bra som tog dig genom natten utan skador. Jag vet hur svårt det är.

Jag har glass, te och bra serier. Har tagit anteckningar på åtta av femton föreläsningar (:eek:), känner mig helt slutkörd men hoppas något stannar kvar tills omtentan är över :D

Sitter på friidrotten och har uselt samvete för att jag inte har den minsta lust att ställa upp som hjälpledare. Eftersom jag redan är typ det på ridningen 2 gånger i veckan och barnets far är ledare inom annan idrott känns det inte aktuellt. Men ändå gnager samvetet varje gång dom tar upp att det behövs hjälp.

Vilken dag, landade i soffan först nu.
Jobbade vaken natt till 07.30, åkte hem och sov i tre timmar, sedan tåget till förra bostadsorten för lägenhetsbesiktning (inget att anmärka på), sedan direkt iväg och handla kattmat, målarfärg och livsmedel, hem och spackla, äta middag och spackla lite till.

Imorgon ska rummet åtminstone slipas och maskeras, men tror inte jag kommer kunna hålla mig från att måla också :angel:

Inte lätt att svara på om man har ont i ryggen när den alltid värker O_o

Blod i urinen hade jag dock.

Men nu är jag smärtlindrad och hungrig som fasen :o

Vill bara hem och få sova och hoppas på att allt är borta imorgon.

Röven är bortdomnad, betyder det att den minskat i omfång då?

@Reykjavik det är faktiskt jag med. :o Tror att det är de enda gångerna i mitt liv som jag kunnat stå emot. Har alltså känt av självskadetankarna fler gånger än bara i natt. Jag tror att det beror mycket på att jag inte vill/tänker låta kukaset vinna...

Nä han ska inte vinna! Håll fast vid den tanken när det mörka smyger sig på dig :heart

Den fullständiga paniken när man upptäcker att resandetåget är lagt in på godsspår, med ett tåg i vägen så jag skulle inte fått ut det igen :o :nailbiting: :banghead:

Jag hade tur och fick tag på föraren så att han kunde stanna innan infartssignalen, spinna tågvägen, lägga ny tågväg och ändå hann tåget in till plattform i rätt tid. Phuuu

Vart sitter du och jonglerar tåg i dag?

@Reykjavik det är faktiskt jag med. :o Tror att det är de enda gångerna i mitt liv som jag kunnat stå emot. Har alltså känt av självskadetankarna fler gånger än bara i natt. Jag tror att det beror mycket på att jag inte vill/tänker låta kukaset vinna...

Framförallt sista meningen = :bow::bow::bow:

Det blir bättre, och en hel natt är många timmar - så det är ingen liten seger. Bara så du vet :heart

La mig efter att ha tagit en ipren mot huvudvärken.
Varit barnvakt ett par timmar åt en tvååring
Med tanke på hur jag mådde sen kommer det bli underbart att jobba full tid i barngrupp nu

Hemma i egen säng igen efter några timmar hos mormor med A :heart det blev tyvärr inget besök på katthemmet ikväll :down: får försöka komma iväg nästa v istället. Funderar dessutom på att anmäla mig som jourhem till dem, det kan ju vara ett sätt att testa att ha katt i lägenheten.

Vårstädat hemmet och rensat till bedrövelse. Just nu känner jag mest för att lägga alla möbler i en hög ute och tända på en stor vårbrasa men jag ska vänta in det slutgiltiga svaret från Anticimex först.... :cautious:

Framförallt sista meningen = :bow::bow::bow:

Det blir bättre, och en hel natt är många timmar - så det är ingen liten seger. Bara så du vet :heart
Tack! :o

Det kommer det bli ja. Och nej, det är en rätt stor seger. För den lättnad jag känner då är så inihelvete jävla skön... allt blir bara stilla och tyst och rofyllt.

Men priset för några timmars lugn efter att ha gjort det är för stort.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 54 55 56
Svar
1 105
· Visningar
40 833
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 374
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
773
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 310
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka