Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag försöker verkligen att inte stänga av. Det har ALLTID varit min go to-lösning. En kösning som lett mig hit där jag är idag.Du låter som jag efter mitt helvetesår när mamma gick bort, otroheten, separationen, flytten från mitt hus och allt det där. Jag stängde av. Tyckte att när allt det prakiska kommit på plats var det toppen att vara tillbaka i livet. Jag krachade 3 år senare.
Stäng inte av!
Går du och pratar med någon?
Jag har nog inte kraschat ordentligt sen min förra separation heller. Den med han jag skulle bli gammal och grå med...
Coola tanter ju.@bumpo, här är dagens soundtrack:
De ryska natthäxorna var ett flygregemente som bara bestod av kvinnor. Ingen trodde de kunde utföra vad de gjorde men de gjorde det ändå.
https://sv.wikipedia.org/wiki/588:e_nattbombregementet
Har precis skickat veckans inköpslista till sambon, bättre att han handlar själv än att jag ska handla med de små varav minstingens babyskydd tar upp nästan hela vagnen. Varför finns det inte syskonvagnar i mataffären, för om jag har med de två små barnen så sitter tvåringen i sittdelen och bebisen står i vagnen. Sen är det nästan fullt innan jag ens börjat handla![]()
Kram på dig hemlig. Jag har ju ungefär en miljon saker att bearbeta INNAN helt kalaset med Kukaset kommer om vi ser det kronologiskt... jag vet ju bara inte hur. Det är ju 'ingenting' att bry sig om i min hjärna. Vatten under broarna typ. Jag hatar min sjäkvstyrka ibland. Jag kan inte tillåta mig själv att bryta ihop till en blöt fläck. Och vem är jag att klaga? Finns ju de som har det värre. Ja, jag vet att en inte ska jämföra.Jag har också stängt av och bara kört på @bumpo . Egen kronisk sjukdom, utmattningsdepression och så pappas sjukdom och bortgång. Kraschade totalt i höstas vid nästa motgång och är inte tillbaka än![]()
Kram på dig hemlig. Jag har ju ungefär en miljon saker att bearbeta INNAN helt kalaset med Kukaset kommer om vi ser det kronologiskt... jag vet ju bara inte hur. Det är ju 'ingenting' att bry sig om i min hjärna. Vatten under broarna typ. Jag hatar min sjäkvstyrka ibland. Jag kan inte tillåta mig själv att bryta ihop till en blöt fläck. Och vem är jag att klaga? Finns ju de som har det värre. Ja, jag vet att en inte ska jämföra.
Bra där med psykologenJag försöker verkligen att inte stänga av. Det har ALLTID varit min go to-lösning. En kösning som lett mig hit där jag är idag.
Jag har en superbra psykolog. Ska, kanske, dit i morgon. Är lite oklart just nu.
Jag har nog inte kraschat ordentligt sen min förra separation heller. Den med han jag skulle bli gammal och grå med...
Jag måste verkligen rasa igeom all skit nu. Annars vet jag inte om jag kommer överleva.
Coola tanter ju.
Alltså, jag tycker inte att jag har rätt att klaga alls eftersom det finns folk som har det värre än jag. Och jag vet också att det är en helt orimlig tanke. Som jag försöker få mina vänner att förstå för när det gäller andra har jag mycket, MYCKET, större förståelse för att de behöver ventilera när det är skit än för mig själv.Alltså man kan jämföra om det känns bättre att veta att det finns folk som har det sämre men när man använder det som ursäkt för att man "klagar" så tycker jag det är dåligt rent känslomässigt för personen som klagar.
Finns alltid folk som har det värre än en själv men man har rätt att klaga ändå.
Om du fattar något av min morfin dimmiga förklaring. ..
Om någon skriver typ: Jag har brutit benet och sitter i rullstol och missar min semester. Jag måste få klaga för att jag är ledsen över detta även om jag vet om att det finns folk som har det värre.
Ursäkt blir fel men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det.
Enervaddå? Vår det att äta? Kaaaaaaaka! Eller stundtals har jag hurr mycket energi som helst och som nu så sover jag 35 minuter och är vaken 45...Bra där med psykologen
Jag tror man till stor del stänger av omedvetet. Det är en form av överlevnadsinstinkt. Jag har nog aldrig haft så mycket energi och fått uträttat så mycket som under min "avslängning". Under en kaotisk period kan man nog behöva det fokuset.
Var rädd om dig och det är bara att hojta till om du behöver prata, göra något osvEnervaddå? Vår det att äta? Kaaaaaaaka! Eller stundtals har jag hurr mycket energi som helst och som nu så sover jag 35 minuter och är vaken 45...
Du får bryta ihop hur mycket du vill och behöver älskade vännen.Kram på dig hemlig. Jag har ju ungefär en miljon saker att bearbeta INNAN helt kalaset med Kukaset kommer om vi ser det kronologiskt... jag vet ju bara inte hur. Det är ju 'ingenting' att bry sig om i min hjärna. Vatten under broarna typ. Jag hatar min sjäkvstyrka ibland. Jag kan inte tillåta mig själv att bryta ihop till en blöt fläck. Och vem är jag att klaga? Finns ju de som har det värre. Ja, jag vet att en inte ska jämföra.
Önskar jag kunde hjälpaMen för faaan!!! Jag orkar inte. Jävla kukskitrövhelvete! Tänkte ju åka upp till min Gangster imorgon. Minus på kortet och på busskortet.![]()
Kag vet fina vännen!Önskar jag kunde hjälpa![]()
Men för faaan!!! Jag orkar inte. Jävla kukskitrövhelvete! Tänkte ju åka upp till min Gangster imorgon. Minus på kortet och på busskortet.![]()