Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Behöver på toa men min läkares tant skulle ringa upp då hon pratat med läkaren om mitt jäkla öra som fortfarande rinner till och från så vågar inte gå för då kan jag lova att hon ringer precis då jag satt mig :o

Sovit väldigt dåligt efter nattjobbet. Men har iallafall ringt ett par viktiga samtal. Nu väntar jag på att mannen ska komma hem, så vi kan åka iväg och handla mat, kattmat och hämta ut ett paket med kattsand.

Vad tror ni, klarar man sig som ensam tjej en natt i västerås?
I bästa fall går en buss hem vid 2, men jag vill ju inte missa nåååågot!

Var på gymmet 07.30 med bukefalist i morse och kickade igång dagen med 20 min gång på band (boooring) och sen 30 min Challenge "när jag ändå var där", knappt så jag orkade p.g.a uteblivet morgonkaffe, frukostpaus och sen 45 min S.challenge.
Ikväll BodyJam.
Imorgon, troligtvis inte träningsvärk. Pfft.

Skitväder och dum mage...
Nåja imorgon är en spännande dag..
Går det vägen ska jag och dottern fira med pizza på fredag kosta vad det kosta vill....

Väntar på att ringa (via texttelefoni.se) min handläggare på AF klockan 15 ... bara ett par minuter kvar nu. Så får vi se vad han säger om min praktik/anställning nu, jobbet kändes rätt roligt idag (man fick packa upp en massa nya saker, var som på julafton! :D) så det känns lite nervöst - det skulle ju va gött med lön också.
Hell, this is pure hell :arghh:

Hm, han ber mig att ringa på måndag och jag säger på eftermiddagen och nu så säger han att det är jättetrevligt att jag ringer (som om vi inte avtalat det?) och vi avtalade om en tid på torsdag när jag kunde ringa honom igen då han satt i samtal .... :banghead::meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 53 54 55
Svar
1 086
· Visningar
39 964
Senast: MJLee
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 367
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
773
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 310
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m