Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är all jävla tråd från stora hagen borta och min högra handled (proriasisartrit) har gett upp fullständigt. Har massor kvar att göra men det får helt enkelt vänta..
Joo, du ska visst det till din Gangster!Men för faaan!!! Jag orkar inte. Jävla kukskitrövhelvete! Tänkte ju åka upp till min Gangster imorgon. Minus på kortet och på busskortet.![]()
välkommen till gänget!misstänker öroninflammation på g..
Klart du klarar dig en natt. Du fixar ALLT underbaraste HemlighetenVad tror ni, klarar man sig som ensam tjej en natt i västerås?
I bästa fall går en buss hem vid 2, men jag vill ju inte missa nåååågot!
@Marita73Tack @GotAsecret och @Marita73 för hjälpen med att jag kan ta mig till min Gangster. Ni är änglar på riktigt bägge två!
Antagligen!Klart du klarar dig en natt. Du fixar ALLT underbaraste Hemligheten![]()
Snarare någon grottman som höll i en kokosnöt med varmt vatten isåfallSå teckenspråket uppfanns hos The Ladys of the Upper English Society i Indien då förmodar jag, eftersom tekoppen ingår som accesoar i ena handen![]()
välkommen till gänget!
Tack @GotAsecret och @Marita73 för hjälpen med att jag kan ta mig till min Gangster. Ni är änglar på riktigt bägge två!
Jaa!![]()
![]()
Vi måste ta hand om varandra
Kram
![]()