Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kan väl skriva en vägg av text som du kan rätta :mad:

(Stackars dig! Hoppas det går bra ...)

Tänkte ge mig på att läsa hela kaffetrådem nu men jag vågar nog inte citera något där just nu :p

( tack, har nyss haft 20 min utan smärta men nu drar det igång igen. Kirurgen verkar ha fått ta emot en bilolycka så dom är upptagna och det förstår jag )

Tänkte ge mig på att läsa hela kaffetrådem nu men jag vågar nog inte citera något där just nu :p

( tack, har nyss haft 20 min utan smärta men nu drar det igång igen. Kirurgen verkar ha fått ta emot en bilolycka så dom är upptagna och det förstår jag )
Gud, din stackare, gallsten lär ju göra så ont. Men läs kaffetråden, den kan nog ta bort även rätt jobbig smärta :angel:

Krya på dig! Hoppas dom kan hjälpa dig snart!

Jag är på väg att hamna i mitt "Himmel-så-vansinnigt-tråkigt-allting-är"-humör. Kanske hjälper det att byta hårfärg men det är två veckor tills det är dags :banghead:

Den fullständiga paniken när man upptäcker att resandetåget är lagt in på godsspår, med ett tåg i vägen så jag skulle inte fått ut det igen :o :nailbiting: :banghead:

Jag hade tur och fick tag på föraren så att han kunde stanna innan infartssignalen, spinna tågvägen, lägga ny tågväg och ändå hann tåget in till plattform i rätt tid. Phuuu

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 56 57 58
Svar
1 158
· Visningar
42 488
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
46
· Visningar
1 382
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
775
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 313
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka