Har kanske fått en medryttarehäst 
Har ingen aning alls om vart ridkläderna är eller om jag kommer i dem bara
Har ingen aning alls om vart ridkläderna är eller om jag kommer i dem bara
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan väl skriva en vägg av text som du kan rättaNi är förbannat dåliga på att sysselsätta mig![]()
Sitter på akuten med misstänkt gallsten och längtar efter smärtstillande som en tok.
Herrejävlar vad ont detta gör
Försöker surfa för att tänka på annat än smärtan
Det går så där....
Jag kan väl skriva en vägg av text som du kan rätta
(Stackars dig! Hoppas det går bra ...)
Gud, din stackare, gallsten lär ju göra så ont. Men läs kaffetråden, den kan nog ta bort även rätt jobbig smärtaTänkte ge mig på att läsa hela kaffetrådem nu men jag vågar nog inte citera något där just nu
( tack, har nyss haft 20 min utan smärta men nu drar det igång igen. Kirurgen verkar ha fått ta emot en bilolycka så dom är upptagna och det förstår jag )
Krya på dig! Hoppas dom kan hjälpa dig snart!Tänkte ge mig på att läsa hela kaffetrådem nu men jag vågar nog inte citera något där just nu
( tack, har nyss haft 20 min utan smärta men nu drar det igång igen. Kirurgen verkar ha fått ta emot en bilolycka så dom är upptagna och det förstår jag )
Ni är förbannat dåliga på att sysselsätta mig![]()
Gud, din stackare, gallsten lär ju göra så ont. Men läs kaffetråden, den kan nog ta bort även rätt jobbig smärta![]()
Nu tänker jag skita i allt vad självdiciplin heter och käka chips. Så det så!
@ainasoja ajje dumma gallstenar.
@mandalaki kaffetråd?
Ahaaa den om att dricka kaffe medans en ammar? Har läst en del i den.Kaffetråden på Förälder. Poppa popcorn![]()
Ahaaa den om att dricka kaffe medans en ammar? Har läst en del i den.
Eller som i mitt fall chipsvänlig. Ajj majj gadd...Exakt, klart popcornvärdig![]()
Jag tror det är en grävling på gården, jakthunden är hemsk