R
Reykjavik
Jag har kaffe. Och te. Och påskmust. Hmmm ett glas påskmust kanske?
Är påskmust samma sak som julmust?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kaffe. Och te. Och påskmust. Hmmm ett glas påskmust kanske?
Åååh cola... *dreggel*Jag ska dricka cola och äta popcorn!
Ajjemän serru vill du ha ett glas?Är påskmust samma sak som julmust?![]()
Det räcker till dig med om du kommer hit, men det är på egen risk för vi har sjukstuga här.Åååh cola... *dreggel*
Jag haaaar ju ingen hemma... *ynk*Tyst med er. Jag är fastande![]()
Lite skit rensar magen bara...Det räcker till dig med om du kommer hit, men det är på egen risk för vi har sjukstuga här.
*räcket över ett glas med påskmust*
Krya på dig! Vi kan spara lite avslagen påskmust till dig senTyst med er. Jag är fastande![]()
Låt bli att hoppa små grodorna då?Tror jag ska tacka nej till påskmust tyvärr @bumpo, jag blir så luftig i magen av kolsyrad dricka och ska jag hoppa runt som små grodorna så blir det nog jobbiga små odörpuffar är jag rädd men gott är det ju, Hmm Ilandsproblem.![]()
Uppsala!Lite skit rensar magen bara...Vart ska jag?
Nej vad har hänt?Vårstädat hemmet och rensat till bedrövelse. Just nu känner jag mest för att lägga alla möbler i en hög ute och tända på en stor vårbrasa men jag ska vänta in det slutgiltiga svaret från Anticimex först....![]()
Det låter riktigt najs ju.Hemkommen från stan, pluggat och umgåtts med några kursare, skrattat så mycket så jag har alldeles ont i magmusklerna![]()
*ställer in gps:en*Uppsala!
Vårstädat hemmet och rensat till bedrövelse. Just nu känner jag mest för att lägga alla möbler i en hög ute och tända på en stor vårbrasa men jag ska vänta in det slutgiltiga svaret från Anticimex först....![]()