Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snus är inte samma sak... det funkar på flyg typÄh jag klarar mig på snus med. Så det är ingen fara för min del.
Bara för att jag flyttat och bytt vc...
Jag som får stressångest av målarböcker för vuxna ... Tänkbart planera lektioner för 30 ungar så de lär sig nåt med
Jaaa gäääärnaJaa! Under bättre omständigheter hade vi kunnat haft en buke-cola-träff med @bumpo ju![]()
Jäkla tur jag är för glömsk för att äta smärtstillande.Det roligaste var att jag inte krävde nån lång tid utan bara tills vi fick till ett möta med fk.
Men Nope
Skriva ut en jävla massa smärtstillande för höften däremot det var inga problem.
Alvedon 665mg ska man ens ta två av dem? Ihop med orudis 200mg
Ja, du ska ta två sv dem, de är långtidsverkande.Det roligaste var att jag inte krävde nån lång tid utan bara tills vi fick till ett möta med fk.
Men Nope
Skriva ut en jävla massa smärtstillande för höften däremot det var inga problem.
Japp inget sjukintyg ingen hjälpJa, du ska ta två sv dem, de är långtidsverkande.
Har du pratat med din handläggare på FK? De brukar vilja att man arbetstränar efter en längre sjukskrivning för meningen är ju att man ska funka och inte krascha direkt igen..
Till läkaren i så fall.@Sonic76 - du kan ta 2 x 665. Inte överskrida maxdos bara.
Jag tar 2x665+ Naproxen som magen tydligen inte är överglad åt. Den tyckte tydligen bättre om både Oxynorm och Oxycontin.
Men axeln är gladare, så det är ju bra.
Hur de kan kasta in dig på 100% till det där förstår jag bara inte, det är fanimej inte mänskligt. Måste väl gå att överklaga på något sätt?
Men vafan!Till läkaren i så fall.
Bad om second opinion fick tid den 25 men sjukskrivningen har gått ut och de lär ju inte börja om då.
Får ta alvedonen 2*3 men kommer nog bara ha dem vid behov om magen pallar@Sonic76 - du kan ta 2 x 665. Inte överskrida maxdos bara.
Jag tar 2x665+ Naproxen som magen tydligen inte är överglad åt. Den tyckte tydligen bättre om både Oxynorm och Oxycontin.
Hur de kan kasta in dig på 100% till det där förstår jag bara inte, det är fanimej inte mänskligt. Måste väl gå att överklaga på något sätt?
@Sonic76 - du kan ta 2 x 665. Inte överskrida maxdos bara.
@Sonic76 - du kan ta 2 x 665. Inte överskrida maxdos bara.
Det roligaste var att jag inte krävde nån lång tid utan bara tills vi fick till ett möta med fk.
Men Nope
Ta koltablett (sådana man tar vid resor till södern) samtidigt, så brukar magen vara lugn...Jäkla skillnad på ett NSAID preparat och opiater.
Magen brukar bråka på naproxen.
Men det måste väl finnas fler alternativ? Eller? (eller vad är "liknande"?)Orättvist att ni får använda acetylsalecylsyra baserade smärtstillande, jag är hänvisad till jävla Alvedonen, och liknande,(som inte gör en skit för mig) pga Trombylen jag tar varje dag som blodförtunnande ...
Jag har på inget sätt jämfört dem, bara konstateradeJäkla skillnad på ett NSAID preparat och opiater.
Magen brukar bråka på naproxen.