Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dags att krypa ner i en härligt sval säng. Hade fönstret öppet en stund för att svalka ner :love:

Dock borde ju grannarna fatta att man inte kan stampa/slänga tunga saker i golvet alla tider på dygnet.

Jag vill också äta glass! :arghh: Men magen lär väl bli redigt grinig då antar jag... :cautious: Har knaprat majskakor iaf, alltid något :meh:

Jag hade tänkt att sitta uppe rätt länge ikväll men när jag bäddade rent kom ena katten och la sig, jag la mig bredvid och tvärslocknade. Tror det blir att nanna kudden nu och få saker gjorda imorgon istället.
Nattinatt!

Önskar så att jag kunde peppa dig men är helt slut.
Du måste ringa nån eller be dina föräldrar distrahera dig ❤❤❤
Tack!

Jag har gangstern på chatten. Jag får lite skäll... behövligt faktiskt. Han har en otäckt hög success rate på att stilla mig. Och på att få mig att öppna ögonen..

fattades bara det, tennisarmbåge som kommer och går, inte nog med att knäna och benen jävlas på nätterna ju ska armbågen dra igång och ge mig kallsvettningar. jag är gnällig, sur och trött på att kroppen jämt vill leka inbördeskrig:banghead::cry::rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 76 77 78
Svar
1 550
· Visningar
55 344
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
51
· Visningar
1 523
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
787
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 332
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår