Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förutom knät så har jag extrema mängder blåmärken på armarna och dessutom slitna handleder. Så blir det när jag är en stökig figurant som får fyra killar på mig :devil:

Tyvärr vet jag inte om du har större chans att få jobb där. :meh:
Jag gick på gymnasiet (riksgymnasiet ligger där) där och staden är mycket mera vana vid teckenspråk/döva överhuvudtaget än stockholm faktiskt :p inbillar mig att det innebär att de är lite mera öppna till att anställa folk :cautious:

Jag gick på gymnasiet (riksgymnasiet ligger där) där och staden är mycket mera vana vid teckenspråk/döva överhuvudtaget än stockholm faktiskt :p inbillar mig att det innebär att de är lite mera öppna till att anställa folk :cautious:
Mina döva/hörselskadade kollegor hävdar motsatsen. Att det är nästan omöjligt att hitta nytt jobb i Örebro utan skulle vara lättare i Stockholm.

Men är du öppen för att flytta är det ju bara att söka. :up:

Mina döva/hörselskadade kollegor hävdar motsatsen. Att det är nästan omöjligt att hitta nytt jobb i Örebro utan skulle vara lättare i Stockholm.

Men är du öppen för att flytta är det ju bara att söka. :up:
Jaså? :eek:
Men kanske beror på vad för jobb man söker ... som vanligt då :p

Men det är just det, jag är inte så öppen för att flytta egentligen :arghh:

Menade inget illa, utan vi var ju klagande småungar som hade typ matkrig sisådär varannan lunch :o därav stackarna :angel:
Men fortfarande minns jag viss mat som jag aldrig kunnat hitta/återskapa igen sedan dess :cry::heart:up:
Fast jag minns en tant som jag tyckte var läskig när jag var liten ... :cautious::laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 67 68 69
Svar
1 379
· Visningar
49 573
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
51
· Visningar
1 492
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
781
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 323
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka