Förutom knät så har jag extrema mängder blåmärken på armarna och dessutom slitna handleder. Så blir det när jag är en stökig figurant som får fyra killar på mig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gick på gymnasiet (riksgymnasiet ligger där) där och staden är mycket mera vana vid teckenspråk/döva överhuvudtaget än stockholm faktisktTyvärr vet jag inte om du har större chans att få jobb där.![]()
11? Vad har du gjort? Robbat hemglassbilenTror att jag ska äta glass. Problemet är att jag har elva smaker att välja på![]()
Mina döva/hörselskadade kollegor hävdar motsatsen. Att det är nästan omöjligt att hitta nytt jobb i Örebro utan skulle vara lättare i Stockholm.Jag gick på gymnasiet (riksgymnasiet ligger där) där och staden är mycket mera vana vid teckenspråk/döva överhuvudtaget än stockholm faktisktinbillar mig att det innebär att de är lite mera öppna till att anställa folk
![]()
Jaså?Mina döva/hörselskadade kollegor hävdar motsatsen. Att det är nästan omöjligt att hitta nytt jobb i Örebro utan skulle vara lättare i Stockholm.
Men är du öppen för att flytta är det ju bara att söka.![]()
Jag jobbar på Birgittaskolan.förresten @Klara kollegor? vad är det för magiskt yrke ni har?![]()
Åhå! Ja den känner jag till, vad kulJag jobbar på Birgittaskolan.
Jobbar i köket.Åhå! Ja den känner jag till, vad kullärare?
Jobbar i köket.
Åh, men duu då!Tack @GotAsecret du är utan tvekan en tvättäkta ängel!!!
Det är ett rätt kul jobb, för det mesta.
(minns "kökstanterna" på min skola, stackarna)
Menade inget illa, utan vi var ju klagande småungar som hade typ matkrig sisådär varannan lunchDet är ett rätt kul jobb, för det mesta.![]()
Fast jag minns en tant som jag tyckte var läskig när jag var liten ...Menade inget illa, utan vi var ju klagande småungar som hade typ matkrig sisådär varannan lunchdärav stackarna
Men fortfarande minns jag viss mat som jag aldrig kunnat hitta/återskapa igen sedan dessup:
Sånt får pedagogerna reda ut.Menade inget illa, utan vi var ju klagande småungar som hade typ matkrig sisådär varannan lunchdärav stackarna
Men fortfarande minns jag viss mat som jag aldrig kunnat hitta/återskapa igen sedan dessup:
11? Vad har du gjort? Robbat hemglassbilen![]()