Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nej, vårdtagaren har varken känd smitta, är riskzonen eller annat som gör mig orolig men vi måste ju följa rutinerna och ta prover på oss båda och avvakta svar.
Men nu har jag lärt mig att nålen kan penetrera skyddsplasten, vilket igentligen inte alls ska vara möjligt .
Skönt det! :up:
Det är väl sån där hård plast va? Konstigt :crazy:

Ska vara smart och storstäda idag, tvätta all tvätt och laga mat för några dagar.

Inser själv att det kommer bli oerhört jobbigt fysiskt och psykiskt att smälla på med 100% arbete efter 4 år hemma :wtf:

Nästa helg blir dessutom inge vila eftersom jag ska åka med mina gubbar till Kalmar och coacha dom i 2 dagar :D

Somnade om efter lite ångestdämpande och serie-tittande. Tror det är kommande läkarbesöket som är boven, det och tröttheten efter jobbet.
Kom på att jag glömde ta vanliga morgonmedicinen tidigare så ska ta den nu och försöka med nåt ätbart också. Det i sig är ju ett framsteg, för några månader sen struntade jag i att äta när jag mådde så här.

Rastade väskhunden och träffade en trevlig karl från Hudiksvall där. Hade en väldigt trevlig pratstund med honom och hans basset ( jag trodde det var en stravhårig tax ) tyckte min gamla surgubbe var tråkig som spottade och fräste åt henne när hon försökte få honom att leka :rofl:

Somnade om efter lite ångestdämpande och serie-tittande. Tror det är kommande läkarbesöket som är boven, det och tröttheten efter jobbet.
Kom på att jag glömde ta vanliga morgonmedicinen tidigare så ska ta den nu och försöka med nåt ätbart också. Det i sig är ju ett framsteg, för några månader sen struntade jag i att äta när jag mådde så här.
Ångest suger, men skönt att du vet lite vad det beror på och att du kan se lite framsteg iaf! Jag tvingade i mig näringsdryck när jag mådde som sämst, bara för att inte hamna än mer under isen.

Bra att du ser framstegen :heart

Börjar återvända till livet.
Saknar min lilla ponny och det är anarki i hagen och en tidsfråga innan hästarna haft sönder varandra på allvar.
Det märks att hästarna känner av att något inte står rätt till.
Tänker därför släppa dem på sommarbetet redan imorgon så hoppas jag att lite miljöombyte och massor att gnaga på kan avleda.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 65 66 67
Svar
1 322
· Visningar
48 129
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
50
· Visningar
1 482
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
779
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 323
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023