Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska ni göra en egen?Så smart!! Visade bilden för kära maken som nappade på idén![]()
Lyckades sticka en använd kanyl genom plastskyddet in i fingret på jobbet![]()
Nej, vårdtagaren har varken känd smitta, är riskzonen eller annat som gör mig orolig men vi måste ju följa rutinerna och ta prover på oss båda och avvakta svar.Hoppas att det inte farligt?
Skönt det!Nej, vårdtagaren har varken känd smitta, är riskzonen eller annat som gör mig orolig men vi måste ju följa rutinerna och ta prover på oss båda och avvakta svar.
Men nu har jag lärt mig att nålen kan penetrera skyddsplasten, vilket igentligen inte alls ska vara möjligt .
Japp det är hårdplast. Har aldrig varit med om det tidigare. Väldigt konstigt!Skönt det!
Det är väl sån där hård plast va? Konstigt![]()
Jag vet av erfarenhet att om man sätter tillbaka nålen lite snett så kan den gå igenom på sidanJapp det är hårdplast. Har aldrig varit med om det tidigare. Väldigt konstigt!![]()
Japp! Jag med nu!Jag vet av erfarenhet att om man sätter tillbaka nålen lite snett så kan den gå igenom på sidan![]()
Ångest suger, men skönt att du vet lite vad det beror på och att du kan se lite framsteg iaf! Jag tvingade i mig näringsdryck när jag mådde som sämst, bara för att inte hamna än mer under isen.Somnade om efter lite ångestdämpande och serie-tittande. Tror det är kommande läkarbesöket som är boven, det och tröttheten efter jobbet.
Kom på att jag glömde ta vanliga morgonmedicinen tidigare så ska ta den nu och försöka med nåt ätbart också. Det i sig är ju ett framsteg, för några månader sen struntade jag i att äta när jag mådde så här.
Somnade om efter lite ångestdämpande och serie-tittande. Tror det är kommande läkarbesöket som är boven, det och tröttheten efter jobbet.
Kom på att jag glömde ta vanliga morgonmedicinen tidigare så ska ta den nu och försöka med nåt ätbart också. Det i sig är ju ett framsteg, för några månader sen struntade jag i att äta när jag mådde så här.