Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar återvända till livet.
Saknar min lilla ponny och det är anarki i hagen och en tidsfråga innan hästarna haft sönder varandra på allvar.
Det märks att hästarna känner av att något inte står rätt till.
Tänker därför släppa dem på sommarbetet redan imorgon så hoppas jag att lite miljöombyte och massor att gnaga på kan avleda.
:heart

Nu har det varit en snickarkille här och tittat på mitt magasin som jag ska göra om till lösdrift. Det lät himla bra så nu hoppas jag på att det blir så med :)
Själv har jag roat mig med att slita ner en massa tråd i stora hagen. Är inte klar! Jag ska sälja en bit mark längst ner och hela hagen behöver ändå göras om för som det är nu går inte elen runt.

Saknar min lilla ponny och det är anarki i hagen och en tidsfråga innan hästarna haft sönder varandra på allvar.
Tänker därför släppa dem på sommarbetet redan imorgon så hoppas jag att lite miljöombyte och massor att gnaga på kan avleda.

:heart :heart

Sitter och försöker skriva ihop min rapport om praktiken.
Är det någon som har en aning om vad man kan skriva under punkten "Empiri"? :confused: Jag har försökt googlat men fattar inte.. Jag har haft som projekt under min praktik att skapa en hemsida, och det är det projektet jag skriver om. Men vad tusan kan jag skriva under Empiri :banghead::confused::banghead:

:heart :heart :heart

Mycket att göra i stallet idag. Först allt vanligt med mockning, halm, höpåsar och mathinkar. Sen byte av vattenbehållare inför sommaren och trådfix samt slybekämpning runt hela hagarna. Efter det kom vår fantastiska sadelmakare och såg över sadlarna. Blev några små ändringar men i stort såg det bra ut. Snäll som hon är tog hon med min gamla sadel för att sälja den till någon behövande. Slutligen blev det en liten stillsam tur ut. Nu blir det att lägga på ett kol för att göra sig redo för utgång på lokal med sambon.

Jag brukar städa,dansa o skråla samtidigt :banana:
Jag fick eventuellt motivationen till att göra det samma...om jag gör det så är jag dig tacksam väldigt länge :love::love: för som det ser ut här hemma... :(
(är det ok om jag ropar på dig igen då när jag behöver motivation nästa gång? :love: )
Jag mår asdåligt av att ha det så här, men nu är det ju lättare än någonsin att stöka till utan att städa undan..

Sitter och försöker skriva ihop min rapport om praktiken.
Är det någon som har en aning om vad man kan skriva under punkten "Empiri"? :confused: Jag har försökt googlat men fattar inte.. Jag har haft som projekt under min praktik att skapa en hemsida, och det är det projektet jag skriver om. Men vad tusan kan jag skriva under Empiri :banghead::confused::banghead:
Teori är vad du tror kommer att ske liksom, empiri är vad som skedde - dina upplevelser/erfarenheter.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 65 66 67
Svar
1 322
· Visningar
48 085
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
50
· Visningar
1 481
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
779
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 323
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023