Vad i hela friden gör vi? Del XXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skriver bara för att ha något annat att tänka på. Stavar fel hela tiden men tur man har en telefon som kan sånt.

Fy fan vad ont detta gör.
Det är njursten va?
Been there, done that. Fruktansvärda smärtor! Jag är spruträdd och sambon skrattar fortfarande åt senaste njurstensanfallet, när sköterskan kom med sprutan drog jag ner brallorna (vis av erfarenhet) och bad henne att sticka fort som attan :p

Tittar in som snabbast och säger HEJ! Jobbar men har vilande så jag ska snart böka in mig i ett av övernattningsrummen. Blir annat i morgon, då har jag vakande.

Vore intressant om folk betedde sig likadant på bussen måndag morgon som lördag kväll. Tänk ett gäng kvinnliga jurister med portfölj som stämmer upp i spontansång eller några medelålders män som vrålar som gorillor på väg till dagens morgonmöte

Ligger i sängen och väntar på att få dagens sista dos ögonsalva.
Tur jag har maken som kan hjälpa mig med sånt!
Och väntar på att hostmedicinen ska börja verka!

Jävla skitwordpress suger getballe. :rage: Jag hjälper en firma med lite webuppdatering av hemsida och prislistor och skulle den intelligensbefriade dåren som skapat otyget stå här så skulle han få en omgång han sent skulle glömma. :mad:

Jag är ju inte alldeles borta när det gäller hemsideslayout men att behöva först konvertera ett word-dokument till en jpg-bild och sen lägga in bilden när man ska ha in ett textdokument tycker jag är ganska efterblivet, för att inte tala om när man ska publicera det hela och det bara vägrar funka,,,,,,för att helt plötsligt funka. Skithelveteswordpress, må servern brinna upp!!!!!!! :rage: :meh:

Det är njursten va?
Been there, done that. Fruktansvärda smärtor! Jag är spruträdd och sambon skrattar fortfarande åt senaste njurstensanfallet, när sköterskan kom med sprutan drog jag ner brallorna (vis av erfarenhet) och bad henne att sticka fort som attan :p

Ingen aning men ont går det. Njurstenens anfallen jag haft innan är inte ens i närheten av smärtan jag har nu och då svimmade jag ändå sista gången.

@ainasoja hoppas du snart mår bättre! Det där lät inte alls trevligt :(

Fastnade framför filmen om Nelson Mandela. Jag borde verkligen sova men filmen är så bra och intressant.
Men klockan ringer kvart i sex i morgon bitti. Jag kommer vara död på jobbet i morgon :meh:

Sitter med en filt i soffan o hör hur regnet bara öser ner ute,skönt att jag redan rastat hundar och hoppas det slutar innan dom behöver gå ut igen,för några tror sig vara gjorda av socker :)

@ainasoja fy tusan! Hoppas du får lindring snart :heart

-----------------

Själv ska jag ta och sova. Sytt klart mina tights/leggings nu, råkade visst bli lite sent :o
13001127_10156791074595114_8025117858258609764_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 64 65 66
Svar
1 307
· Visningar
47 481
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
50
· Visningar
1 472
Senast: Lingon
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
779
Senast: Unafraid
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 318
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V