Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hey, på blå basen fanns det faktiskt tre pållar med det namnet! Födda -93, -03, -11; åtminstone den sista vore inte så otroligt ...Undrar om någon härifrån har döpt sitt föl till Bukefalos någon gång ... det borde ju ha hänt åtminstone EN gång tycker man
(ja, det är dags för de nattliga funderingarna)
... *söker på blå basen om någon pålle heter det*
Huh, en pålle dök upp, född -89 men utan dödsårtal*söker på blup också*
... borde jag ha skrivit det här på gnägg? ... ÄH.
Det är ju INGEN annan här som skriver något just nu! (eller för någon sekund sen) Någon måste ju ta på sig ansvaret!Nej, för då hade jag inte haft något roligt att läsa![]()
Det är ju INGEN annan här som skriver något just nu! (eller för någon sekund sen) Någon måste ju ta på sig ansvaret!![]()
stå upp och nedBra initiativ!
Jag har hicka. Det är lagom kul![]()
... den här sajten är döpt efter en häst som ansågs otämjbar men var egentligen rädd för sin egen skugga ...
vad är det här för anti-feministisk skit?![]()
de är åtminstone neutrala när det gäller färgen, osäkert om den var vit eller svart eller brun... den här sajten är döpt efter en häst som ansågs otämjbar men var egentligen rädd för sin egen skugga ...
vad är det här för anti-feministisk skit?![]()
stå upp och ned![]()
Jag tänkte på att det är mest kvinnor här och att de skulle då anses otämjbara tills den rätte/riddaren kom och räddade mön i nöd ifrån sin egen skugga dvs. sina rättigheter/hjärna/kropp osv.Du tror inte det är någon sorts allegori för män och deras mentala tillstånd?![]()
Desto roligare!Jag kan inte ens stå upp normalt
Kan man hjula i en lägenhet halv två på morgonen?![]()
och män skulle väl gilla att se sig själva som "alexander den store" och räddaren i nödenJag tänkte på att det är mest kvinnor här och att de skulle då anses otämjbara tills den rätte/riddaren kom och räddade mön i nöd ifrån sin egen skugga dvs. sina rättigheter/hjärna/kropp osv.
Men jag gillar din tanke bättre!
Vi snarare debatterar hur man kan rädda buke (*hostmänhost*) från att vara rädda för deras motsatsa sida, dvs den feminina sidan ...
waaaaaait,
är det inte ett mantra härifrån att "män är inte projekt"?men då gills det ju inte!
![]()
waaaaaait, är det inte ett mantra härifrån att "män är inte projekt"?men då gills det ju inte!
![]()
En liten positiv sak:och män skulle väl gilla att se sig själva som "alexander den store" och räddaren i nöden
jag ska hålla tyst nu, jag håller på att förstöra buke min oas på nätet![]()
gud ja, jag läste just i den senaste relationstråden och då tog de upp den och att .. öh, sjutton också, det var något om att trivs man inte i förhållandet nu så skulle man inte göra det i framtiden.Någon borde ta på sig att gå igenom de miljarders miljarder inlägg som finns, sammanställa de bästa och publicera!
Finns så mycket jag borde minnas när jag hanterar verkligheten![]()